Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '08

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Güven

İnsanlar neden derler ki o böyle yapıyor ben de onun yaptığını yapayım buna genellikle özentilik diyorum ben ve çevremdeki insanlarda birisi hakkında "ayyy çok özentii" diyorlar bazenleri ben de diyorum, "kendilerine özenti kelimesini söyleten insanların ellerinden birsey gelmiyordur da belki o yüzden böyle davranıyordur" diyen arkadaslarımda var bence bu çok yanlıs insanların elinden hiçbirsey kolay kolay kurtulamaz bizim toplumumuz da düsünce pek yok "ahh yapadım vahh yapamadım ben işi beceremiyeceğim " derler genellikle... bunun adı güvensizliktir zaten bir insan basta bunları derse o işin sonu gelmez hatta başlayamaz bile her işin başı sağlıktır demistir atalarımız ama sağlığın yanında güven de gerekir.

Aslında özentilik kavramının altında güvensizlik yatar siz özenti olursanız taklitci olursanız toplumda yer bulamazsınız çünkü kendinize güveniniz yoktur siz kendinize güvenmeyince çevrenizdekilerde size güvenmezler...
UNUTMAYIN! İNSAN NE YAPIYORSA KENDİNE YAPAR!
 
Toplam blog
: 8
: 483
Kayıt tarihi
: 04.07.07
 
 

1994 konya doğumluyum. 8. sınıfta eğitim görüyorum yazmak hayatımdaki en önemli unsurlardan birtanes..