Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '18

 
Kategori
Deneme
 

Güvence Yaşamın Düşmanı, Geleceğimizden Bu Kadar Endişe Etmeseydik Geleceğimiz Daha İyi Olurdu

Güvence Yaşamın Düşmanı, Geleceğimizden Bu Kadar Endişe Etmeseydik Geleceğimiz Daha İyi Olurdu
 

Israrla ben böyle daha iyi olunacağını, doğrusunun bu olduğunu düşünüyorum.

Bir kimseye güvence verirseniz onu bitirirsiniz, güvencesi olacak ama garantisi olmayacak ki çabası devam etsin.

Bu iş, bu maaş, bu yaşam, şu bu garanti senin… İnsanlar sahip olmak için mücadele ediyorlar ama sahip olduklarını korumak için etmiyorlar, tarlasının tapusunu cebine koyuyor benimse tamam diyor.

Kişi dünyada bir şeyin kesin sahibi olmamalı, hep sahip olmaya çalışmalı ki kıymeti olsun.

Köylümün tarlası var, yerini bile bilmiyor “Nasılsa benim, kaybolacak değil ya” diyor.

İlgilenmezsek elimizdekileri kaybedebileceğimiz bir düzen olmalı…

Ben güvenceye karşıyım, Türkiye’de güvenceye karşı tek kişi benim.

Çok fazla geleceğimizi düşünüyoruz, her şeyi gelecek için yapıyoruz, yaşam güvencesi aciz insanların işi. Güvence yaşadığım sürece benim, varlığım güvence, öldükten sonra da gerek yok zaten.

Bugün çok çalışarak yarını daha iyi yapamayız, yıllar kazandıklarımızı alır götürür, bugünü yarına sorunsuz taşımak önemli.

Şu güvence hastalığından kurtulalım lütfen, varlığımız güvence; canım sağ olsun diyorlar ya, çok doğru!

Ben Kerim Korkut, sevgi ve saygılarımı sunuyorum ülkemin güzel insanları!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..