Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '10

 
Kategori
Blog
 

Güvenilirim ama mutsuzum!

Güvenilirim ama mutsuzum!
 

Evet, mutsuzum arkadaşlar!

Silinmişlerle beraber iki bine yakın yazı yazmışım, bunlardan sadece bir tanesi editörlerce önerilmiş!

Bu kadar olmaz!

Daha fazla olmalı yani! (az önceki cümlem ters oldu!)

Onu da ben görmedim! “Yolun*diğer*yarısı” haber verdi!

“Ooo, hadi iyisin Fenerdaş, bakıyorum da editörden önerildin! Darısı *diğer* Fenerlilerin yoluna!” Demese haberim olmayacak!

Bakmıyordum ki o kısma!

Hem güvenilir ol, hem de senin hiçbir yazını önermesinler! Bunda tezatlık görmüyor musunuz arkadaşlar?

İlla şeytanlık yapayım istiyorlar gene!

Dikkat ediyorum da burada çoğunlukla filmlerin ve kitapların tanıtımı çok oluyor!

Bakın ne yapacağım?

Marlon Brando’nun başrolünü oynadığı hikâyeden bir film anlatacağım!

Kim bilecek?

Kim araştıracak?

Güvenilirim ya!

İsmi de “ Sen de mi Marlin?”olacak!

Acayip bir senaryo üreteceğim!

Ama korkuyorum gelen yorumlarda “Abi ben o filmi seyrettim! Ne filmdi be! İki gün etkisinde kaldım!” diyen çıkacak!

Mecburen ben de gaza devam edeceğim!

“Ya ben; bak kırk yıl geçti aradan unutabildim mi? Hele Sofiya Loren gözümün önünden gitmiyor! Zaten onun hatırına yazdım bu blogu!”

Editörler uyansa ne olur?

“Ne bileyim kardeşim? Kırk yıl önce seyrettiğim film! O gün iki film bir arada seyretmişim, karışmışlar! Teknik arıza yani! Bir daha olmaz!” Türü mazerete sığınırım unutulur gider!

Deli olacağım bu gidişle!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..