Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '10

 
Kategori
Mizah
 

Güvenilmez üye!

Güvenilir üye olamadığıma bir tek yorumlar geldiğinde üzülüyorum arkadaşlar!

Yoksa hiçbir şekilde şikayetçi değilim. Allahıma şükürler olsun ki ne yazdımsa yayınlandı! Sulu-kuru, mavi gözlü- badem gözlü; hepsi yayınlandı!

YORUMLAR İŞİ BOZUYOR!

Son zamanlarda, çok değerli bloger arkadaşlarım bana Klasik Batı Musikisinden tutun da yeryüzünün eşsiz musikilerini dinlettirme yarışına girdiler! Sağolsunlar! Fakat tam yorumu onaya alıp üzerine tıklayıp oynamaya başlıyorum, pat yeni bir yorum!

OYUN YARIDA KALIYOR!

Kültür farklılığı dağdan dağa ayrışmış bir dünyada yaşıyoruz dostlarım. Bu nedenle yayına verilen her yorum birbirlerinden uzak kültürlerin namelerini taşıdığından oyundan oyuna geçişte kopukluklar kaçınılmaz oluyor!

HER OYUNU DA ÖĞRENEMEM Kİ!

Evet; öğrenmenin yaşı yoktur biliyorum! Fakat başta ya da az önceki paragrafta belirttiğim gibi komşu yörelerin ezgilerinin birbirlerini takip eden bir sırada verilmesi daha etik olur inancındayım!

UYARAMIYORUM!

Sıkıntı burada! Çiftetelliden başlayan yorumun birden halaya geçmesi, bireysellikten toplumsallığa geçişte yaşanan sıkıntıyı aynen bende de yaşatıyor! Tek başına da halay oynanmaz ki! Komşuları mı çağırayım?

GÜVENİLİR ÜYE OLSAYDIM!

En azından yorumlara anında cevap verirdim!

“Hocam oyun bitmedi! Bittiğinde ben ararım sizi mesajla!”

Ya da!

“Peşinden Ankara misketi alayım! Arkadaşlar dinlensin! Ben devam ederim!”

Diyebilirdim!

SON OLARAK!

Oyuna giren terler arkadaşlar!

Kural bu!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..