Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '10

 
Kategori
Blog
 

Güvenli üyelik…

Güvenli üyelik…
 

Bir dönem güvenilir üyelik ve ya güvenli üyelik diye hayli tartışmalar yapılmış birçok bloglar yazılmıştı.

Blog kategorisinde yazı yazmayı başaramadığım bir yana bu tür tartışmaları ciddiye almamış, gülüp geçmiştim.

Şimdi ise bu tartışmaları yapanların haklı olduğunu anlıyorum.

Güvenli üyelikten en büyük maksat ne? Yazılarınızın hiç beklemeden jet hızı ile yayına çıkması.

Son dönemde yazılarım için giderek artan bekleme süresine bir anlam veremiyorum ve güvenli üye olmadığıma bağlıyorum. Fikir yazıları için çok da önemli değil ne zaman yayınlandığı. Ama haber içeren yazılar söz konusu olunca insanın canı sıkılıyor. Bir haberin yazısını yazıp yolluyorsunuz, aradan 15 – 20 saat geçiyor yazınız yayınlanıyor. Hem de benzer haber yazıları anında yayınlandığı halde. Tabii haber değer olmaktan, yazı haber olmaktan çıkmış bile. Bu şekilde kaç yazıyı sildiğimi bilemiyorum.

Birde yazılar kırpılıyor. Mesela “deli” anlatıyorsunuz, çıkan yazıda “huni” yok, kırpılmış. Editörler tabii ki her yazıyı yayınlayacak değil. Bizim atladığımız yazılmaması gereken şeyler olabilir. O durumda bir mail yollayarak yazının reddedildiğini bildirebilirler ki, istediklerinde yapıyorlar. Yazıların uzun saatler bekletilmesini hiç uygun bulmuyorum.

Denebilir ki, “başka siteler çok daha uzun süre bekletiyor” Ben, Milliyet Blog’un bu kadar tutulmasının sevilmesinin baş nedenlerinden birinin hızı ve ciddiyeti olduğunu düşünüyorum.

Şimdi bu blog ne zaman yayınlanır bilmiyorum. Ama güvenli üyelik tartışmalarına gülüp geçtiğim için sizlerden özür diliyorum. Siz haklıydınız…

11/05/2010 saat: 13.15

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..