Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Güvercin kanadı

Güvercin kanadına hapsolmuş havayım,
Özgürlükten, demokrasiden yanayım.
Cahil kalmışların beyninde yarayım,
Uzaklarda bir ışık olsada onu hedef alsam.

Şairim, yazarım kalemime minnettarım,
Aşığım, sevdalıyım yarime hazırım.
Kitabım sayfalarımda ilim satarım,
Ağaçlardan bir nefes mutluluk tadarım.

Yarimi istanbulda yalnız bıraktım,
Bir gün bile rüyalarımda aramadım.
Hep bekledim geleceğimi, usanmadım,
Umudun bittiği yerde ben topraktım.

Mezaım kırk numara biraz büyük,
Sırtım ağrıyoromuzumdaki ağır bir yük.
Ruhum bana küsmüş bedenim bana büyük,
Vatanım olmadı bana asla yük.

S.Tunahan SABIR

 
Toplam blog
: 27
: 455
Kayıt tarihi
: 21.03.09
 
 

16.09.1982 yılında Türkoğlu Kahramanmaraş’ta doğdum. İlköğretimimi  Uzunsöğüt Köyünde tamamladım...