Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '06

 
Kategori
Psikoloji
 

Güvercin olsam sevgilimi görebilir miyim ?

Güvercin olsam sevgilimi görebilir miyim ?
 

Yalnızlık zor iş... Hele de kalabalıklar içerinde yapayalnız kalmak büyük işkence gelir.. Evinin kapısını kapatıp bomboş bir evde yalnız kaldığında bunun acısını daha da hissedersin... Özellikle de kadın için... Oturursun camın kıyısına başını yaslarsın cama dalarsın....... Keşke dersin başımı yasladığım sıcak bir omuz olsaydı...

O an içinden dökülür bir şeyler yazmak istersin.... Ve başlar yazmaya ..

Dışarıya baktığında dalda duran güvercini görüyorum. Ne sevimli diyor kendi kendine... Keşke diyor bende bir güvercin olsaydım... Özgürce uçabilseydim. İstediğim yere gidebilseydim...

Acaba bir güvercin olsam özlemimi görebilir miyim diye düşünür.. İçinde ne fırtınalar kopuyordu.. Kimsenin bilmediği, kimseye anlatamadığı.... Uçsam uçsam gidip sevdiğimin camına konsam, ben olduğumu anlar mıydı, ben olduğumu anlayınca camı açıp avuçlarının içine beni alır mıydı acaba ?.. Keşke .... keşke deneyebilsem diye düşünür.. Hayal kurar...

Bunu başarabilse sonra hep mutluyum artık diyebilirdi... Çünkü güvercin her gün sevdiğini görmeye gidebilirdi.. Camına konar onu seyredebilirdi.

Güvercin sanki aklımdan geçenler, okur gibi bana bakıyor. Yanaklarımdan ağır ağır süzülen yaşları sanki kanatlarıyla silecekmiş gibi yapıyor.. Yok yok dercesine sen bana bakma hayallerim ağlattı beni der gibi bende ona bakıyorum ....

O günden sonra her gün gelip o dala konarak benim hayallerimi dinledi... Yağmurlu rüzgarlı havaları sevmiyordum. Çünkü o günlerde gelemiyordu güvercin... O nunda kalbi yumuşacıktı, küçücüktü.. sevgi doluydu tıpkı ben gibi..

Kadının güvercin gibi dostu olmamıştı içini dökeceği... Kim bilir belki o gidip sevdiğine iletiyordu her şeyi... Anlatıyordu ‘’ seni ne kadar çok seviyor, özlüyor’’ bir bilsen diyordu belki de..

Bu düşüncelerle bu hayallerle battaniyesine sarılarak sevdiğini rüyasında görme umuduyla uykuya daldı....

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..