Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '19

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Güvercinin Eti Yenir mi?

İnternette din kaynaklı yenir deniyor ama ben hiç güvercin eti yendiğini görmedim.

Yeniyor olsa bile insanlar yemezler gibi bir durum var.

Ben avcıların bile güvercin avladıklarına inanmıyorum.

Hani bütün bunlar nedeniyle eti yenmez gibi bir algı var.

Sadece bahçedeki kedi… Yakalarsam ben de onu yiyeceğim ama Çin usulü!

Eskiden yazdığım bir şiirimde;

Ey yaramaz küçük/ Neden öldürürsün beni/Etim ne kemiğim ne/Pişirip yediğinde ne geçecek eline

Gibi bir bölüm hatırlıyorum. Yani el kadar kuş, değer mi meselesi…

İnsanların dostu, cami avlularında…

Çok ürüyor üretiliyor ama… Alınıp satılıyor, güvercin pazarı var… Neden sadece “taklacı güvercin” mi?

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..