Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Güzel adamdı benim dedem, güzel

Güzel adamdı benim dedem, güzel
 

Sevgili dedemin ölüm yıldönümü bugün,

Tam 23 yıl olmuş, dedem bu dünyadan göç edeli,

Dedemin yanına annem ile geldiğimde 11 aylıkmışım,
Dedem,Ananem,annem,altı teyze,bir dayı ve ben,
Bir de dedemin annesi, büyük annane,
Geniş ötesi şirin, gepgeniş bir aile,
Güzel adamdı benim dedem, güzel,

Dedem bir memur maaşı ile hepimize kol kanat germiş,
Çocuklarını ele güne muhtaç etmemek için çırpınmış,
Kıt kanaat geçen zamanlarda neşesi ile herkese güç vermiş,
Hayata karşı hep dik durmuş,yılmamış benim dedem,
Güzel adamdı benim dedem, güzel,

Ormancıların valilerden üstün olduğu dönemde,
Orman işletme muhasebe müdürüydü benim dedem,
İstese 3-5 apartmanda ismi olabilecekken,
Boğazımızdan bir kuruş haram lokma geçirtmedi.
Kirada başlayan ömrü,kirada biten bir adam benim dedem,
Güzel adamdı benim dedem, güzel,

İnsanları Alevi, Sünni, Kürt, Türk diye ayırmazdı,
İnsan, insandı onun için, sağcısı, solcusu fark etmezdi.
Herkese elinden geldiğince yardım eder, kimseye sırtını çevirmezdi,
Ne tuttuğu takımı bilirdik, ne verdiği oyun rengini,
Güzel adamdı benim dedem, güzel,

Hiç kimseyi kırmaz,dedikoduyu sevmez, yalandan nefret ederdi.
Ağzından hiçbir kötü söz duymadım, bir fiske tokadını yemedim.
Çok damarına bastığımda eşşoğlueşek demesinden başka,
En güzel günlerimiz dedemle olan geniş aile günlerimizmiş bugün anlıyorum.
Yılbaşı geceleri geçerdi çiğ köftenin başına, gırgır, şamata, gırla..
Güzel adamdı benim dedem, güzel,

Beni hep doğru,dürüst ol,iyi bir insan ol diyerek yetiştirdi.
Kendimle hep gurur duydum,onun torunu olduğum için,
Hüviyette olmasa da ben onun sekizinci çocuğuydum.
Babamdı o benim dededen öte,
Güzel adamdı benim dedem, güzel,

Seni hiç unutmayacağım dedem,
Seni hep güzellikle hep iyilikle yad edeceğim,
Biliyorum Zuhal teyzemle cennette buluştunuz,
teyzeme selam söyle olur mu dedem,
Güzel adamdı benim dedem, güzel....

 

 
Toplam blog
: 24
: 890
Kayıt tarihi
: 25.09.09
 
 

Antalyada ikamet etmekteyim. Koyu bir Fenerbahçe taraftarıyım. Atatürkçü, yurtsever bir kişiliğe ..