Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '14

 
Kategori
Kitap
 

Güzel adamın güzel kitabı

Güzel adamın güzel kitabı
 

 
Sevgili dostum Eddi Anter'in 2011 yılında çıkmış 'İnkar' adlı kitabını okudum.
 
***
 
Eddi Anter'i değerli bir dostumun aracılığıyla tanıdım, tanıdığıma da çok memnun oldum.
 
Eddi Anter, bir gönül adamı... bir Hak aşığı... bir sufi... gerçek bir hümanist...
 
***
 
Eddi Anter, 1961'de İstanbul'da doğmuş. İstanbul-Miami-New York üçgeninde hayatını devam ettiriyor.
 
***
 
4-5 ay evvel 'Okuduğum kitaplardan önerdiklerim' diye, 150 kitap isminden oluşan bir liste hazırlamıştım.
Eddi Anter'in arkadaşlarından Julia Hanımla tanıştım.
Julia Hanım hazırladığım listeye şöyle bir yorum yapmıştı:
 
"Eddi Anter'in İnkar adlı kitabı bu listeye girmeyi hak ediyor" diye.
 
Evet Julia Hanım, kesinlikle hak ediyor.
 
***
 
Kitabın içeriğine gelecek olursak,
 
Evren ile Cihan adlı iki sevgilinin üst evrendeki(Ruhlar alemindeki) yolculuğu...
Vardıkları duraklar... geçtikleri basamaklar... ettikleri seyr-ü sefer...
Varlık hakkındaki sorgulamalar... Tanrı'ya, yarattıklarına duydukları hayranlık...
Ve en güzeli, Evren'le Cihan'ın sohbetlerine katılanlar: Tarihe adını yazdırmış filozoflar... Gönülleri feth etmiş sufiler... İnsanlık tarihinde yer etmiş önemli kişilikler...
 
Kitabın en güzel yanı buydu.
Önemli sözlerin, öğretilerin toplandığı bir antolojiyi andırıyor aynı zamanda.
 
***
 
Mutlaka, ama mutlaka öneririm.
Kitapseverler, 'İnkar'ı kesinlikle okumalı...
 
-Mustafa Yıldırım - 07.03.2014
 
Toplam blog
: 480
: 715
Kayıt tarihi
: 03.11.12
 
 

Konyalıyım. Edebiyat okudum. Amatör yazar ve şairim. ..