Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Güzel bir Bostanlı buluşması

Güzel bir Bostanlı buluşması
 

Park Kafe'de...


24 Şubat 2008 Bostanlı buluşmasında gerçekten çok eğlenceli anlar yaşadık.

Benim toplantıya ilk katılmamdı. Esma Teyzem öncekilerde söylemişti fakat benim dershanem olduğu için gidememiştim. Meğer neleri kaçırmışım…

Sabah dershaneye gitmek zorundaydım. İlk üç derse girip eve gittim. Hazırlandım derken Esma teyzem aradı. 12.00’da planladığımız yerde buluştuk. Esma Teyzemi uzun zamandan beri görmemiştim. Biz de bu toplantı sayesinde görüşebildik.

13.00’da otobüs şoförüne söylediğimiz yerde (cami durağında; durak gerçekten caminin yanında) bizi indirdi. İzmir’imin o güzel insanı sağ olsun parka kadar götürdü bizi. Esma teyzemle elimizle koymuş gibi bulduk.

Gittiğimizde başta İlyas Bayram ve eşi, Ahmet Üstündağ ve kızı, Ayşe hanım (aycan-zmr) ve kızı, Arif Öğütçü gelmişlerdi. Ben onlarla tanıştıktan sonra masamızda yerimizi aldık. Bizden sonra yurtta bir gül ve eşi, Şükrüye Kayhan, Murtaza Çiçek, Enfal Törün ve Robert aramıza katıldı.

Bol bol fotoğraf çekildik ve de çay içtik. J MuDo (Muharrem Doğan) bizimle olmasa da güzel çiçeği bize katıldı.

Park Kafe’de dışarıdan yiyecek ve içecek getirilmesi yasak olduğu için Şükrüye Kayhan’ın haşhaşlı çöreği giderken yemek zorunda kaldık.(Ellerine sağlık gerçekten çok güzeldi; hala tadı damağımda)

Sonra da yavaş yavaş dağıldık.

Dönüşte Şükrüye Abla, Esma Teyzem ve ben vapurla dönmeye karar verdik. Ama ayaküstü muhabbetten dolayı vapuru kaçırdık. Bir saat Bostanlı’da beklemektense yürümeyi tercih ettik. Esma Teyzem bel fıtığı ameliyatı olduğu için yavaş yavaş yürüyorduk. Bu arada da Şükrüye Abla bol bol çiçek, dal, martı, kumru, fotoğrafı çekti.

Sonunda iskeleye gelebildik. İzmir’imin o güzel akşamında çok güzel bir vapur keyfi yaparak vedalaştık.

Gerçekten çok güzel bir gündü. Bir dahaki toplantıyı dört gözle bekliyorum. Öyle güzel bir günü geçirmemizi sağlayan İlyas Bayram’ a, Esma Teyzeme ve katılan herkese çok çok teşekkür ediyorum.

 
Toplam blog
: 37
: 967
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Blog yazarlarından Esma Kahraman'ın önerisi üzerine yazılarımı sizlerle paylaşmaya karar verdim. Esm..