Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '09

 
Kategori
Haber
 

Güzel bir Türk

Güzel bir Türk
 

Uyuşturucu operasyonu kapsamında “kokain kullanmak ve ticaretini yapmak” suçundan tutuklanarak Bakırköy Kadın Tutukevi’ne gönderilen şarkıcı Deniz Seki’ye bir hayranı mektupla evlenme teklif etti. Üsteğmen olduğunu belirten ve Seki’ye hayranlığını dile getiren Nedim Öztürk; evraklarını hazırladığını ve Seki ile evlenmek istediğini belirtti. Seki için “O bir leydi, o bir tane” ifadelerini kullanan Nedim Öztürk, kendisini de “asker kökenli, erkek güzeli bir manken” olarak tanıttı. Adalet Bakanlığı’ndan Seki’nin kendisiyle evlendirilmesini isteyen Öztürk, “Deniz Seki çok güzel bir Türk. Bence affedilmeli. Affederseniz iyi bir eş ve iyi bir Türk annesi olacağına eminim. Kefilim. Beni araştırın” dedi. (Kaynak:Milliyet)

Baylar, özür diliyorum ama sizi hiç anlamıyorum... gerçekten anlamıyorum...

Kadın kendisi içici... hadi onu geçtik... aynı zamanda zehir taciri.

Adam çıkıyor ve zehir taciriyle evlenmek istiyor

“Güzel bir Türk... onu affedin... iyi bir eş iyi bir Türk annesi olacağına eminim” diye Adalet Bakanlığı’na mektup yazıyor. Üstüne bir de "beni araştırabilirsiniz" diyor... Sen kanunların daha mı üstündesin de bir suçlunun salıverilmesini istiyorsun...

Güzellik ne zamandan itibaren Türk kadınını temsil ediyor ya da ters mantıkla Türk’lük ne zamandan itibaren güzel kadını simgeliyor... Ya da kokain satıcısı br kadını..!

O bence kimseyi temsil etmiyor sadece kendini temsil ediyor...

Birileri de çıkıyor affedilmesi için imza kampanyası başlatıyor... birileri de gidip imzalıyor...

Şaka gibi..!

Merak ediyorum bu insanlar yaptıkları şeyleri bilerek inanarak mı yapıyorlar?

Kişi içici ise tedavi olur onu kişisel olarak yargılamak beni aşar ama bunun ticaretini yapıyorsa insanların ölümüne sebep olacak eylemlerde bulunuyorsa devlet de cezasını verir bireysel olarak herkes de yargılar.

Sanatçılar örnek insanlardır toplumun gözünde. Bizim sorunumuz, SANATÇI kavramını kavrayamadığımızdan kaynaklanıyor. Her medyatik güzele-yakışıklıya sanatçı etiketini yapıştırırsak ona sanatçıymış gibi davranırsak hatta abartıp örnek alırsak evin köyün yolunu bulamayız.

Sözlerim tabi ki sanatçıya değil sanatçıymış gibi yapana...

:) İyi bayramlar

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..