Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Güzel Geyve'm

Geyve'm, şirin memleketim,

Sana tutkunum, ezelden.

Ayrılık olsa da seni,

Unutamam, güzel Geyve'm.

Hatırlarım, kırlarını,

Kışın, yağan karlarını.

Ayva, üzüm, narlarını,

Unutamam, güzel Geyve'm.

Gezdim, nice dağlarını,

Gördüm, üzüm bağlarını.

Derelerle, çaylarını,

Unutamam, güzel Geyve'm.

Sakarya'yı, Karaçay'ı,

Gece gökte gezen ayı,

Sarıgazi'yi, Hırka'yı

Unutamam, güzel Geyve'm.

Sular içmiştim, çeşmenden,

Güller dermiştim Eşme'nden.

Sana selâm olsun benden,

Unutamam, seni Geyve'm.

Leylek yuvası damların,

Serin olur, akşamların.

Süsler doğayı, çamların,

Unutamam, seni Geyve'm.

Tarlaların öbek öbek,

Vurulur, harmanda dibek.

Sayılır şöhretin tek tek,

Unutamam, seni Geyve'm.

Tarih yazdı o Boğaz'ın,

Ilık rüzgâr eser yazın.

Çekilir senin her nazın,

Unutamam, seni Geyve'm.

Alifuatpaşa, Eşme,

Ey gurbet, yaramı deşme.

İki gözüm, iki çeşme,

Unutamam seni Geyve'm.

Fahri ERSAVAŞ

 
Toplam blog
: 108
: 564
Kayıt tarihi
: 27.04.09
 
 

1920'de Geyve'de doğmuşum. İlkokulu Geyve'de, ortayı Bursa'da, yüksek okulu da Ankara Erkek Tenik Yü..