Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '06

 
Kategori
Otomobil
 

Güzel günler ve hedefler

Güzel günler ve hedefler
 

Herkesin geçmişte kurduğu hayaller beklentileri ve ulaşacağı hedefler vardır. Ben ilköğretim çağında iken bize öğretmenimiz sorardı: "Büyüyünce ne olmak istersiniz?" Kimi öğretmen, kimi doktor kimileri de çocukluğun verdiği güzel hedefleri vardı. Ben o zamanlar yolcu otobüslerine karşı bir hayranlığım vardı, yıl sonu tatillerinde köye tatile giderken bindiğimiz yolcu otobüslerine hep hayranlık duyardım.

Motor seslerinin gece vakti aracın kabinine bana göre insanı rahatlatan bir ninni edasındaki hoş sesi, araç sahiplerinin araçlarını sanki bir evi gibi süsledikleri el örgüleri ve dantellerle rengarenk tavan lambalarının kenarlarına işlenmiş güzelim motiflerin loş ışıkla kabine verdiği o hoş görüntü, gecenin bir vakti gelinen dinlenme tesislerindeki o hoş ortam bana hep o ortamın cazibeliğini aşılardı ki o yüzden öğretmenime "Ben otobüs şöförü" olacağım derdim. Öğretmenim de garip bir gülümsemeyle bana "neden?" derdi. Belki o zamanlar aklımdan geçenleri bu şekilde ifade edemediğimden ben de "işte" derdim.

Orta öğretim çağında okuduğum okul şehirler arası yola çok yakındı. Okulda boş derslerimiz olduğunda arkadaşlarım okul bahçesinde futbol oynarken ben okul bahçesinin yola yakın bölümüne geçer, yoldan geçen yolcu otobüslerine bakardım. Çoğunun hoşuna gitmez belki ama Mercedes Benz 0303 model araçalarınının V8 motor sesini çok severdim.

Allahın işidir ve halk arasında derler ya "Allah insanın gönlüne göre verir" söylemi tutmuş olacak ki... Şu an dünyanın en kaliteli ve konforlu yolcu otobüslerini üreten otobüs fabrikasında çalışıyorum ve yaptığım işe geçmişimden dolayı çok seviyorum.

Şunu da hayatta çok iyi anladım. Eğer bir insan gelecekte bir şeyi ister ve onun için gerçekten çaba gösterirse o mutlaka bir şekilde gerçekleşir. Her ne kadar otobüs şöförü olamasam da bir otobüs fabrikasında çalışıyorum. Bu da bana mutluluk veriyor.

 
Toplam blog
: 2
: 2126
Kayıt tarihi
: 28.12.06
 
 

1978 İstanbul doğumluyum. Dünyanın önde gelen Otomotiv şirketinde çalışmaktayım. İşimi çevremde..