Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

21 Şubat '10

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Güzel hobim

Güzel hobim
 

Ben çektim


Merhabalar,

Bu gün size çok severek yaptığım bir hobimden söz edeceğim.

Hobim Puzzle, evet puzzle yapıyorum ve harika zevk alıyorum.

Puzzle 500 lük olabiliyor, 1000 lik olabiliyor, 1500 lük olabiliyor ve 2000 lik olabiliyor.

Daha sayısı arttıkça bu hobi biraz profesyonelce oluyor.

Ben bu puzzle yapımını ilk teyzemin kızında görmüştüm ama yapamam diye vaz geçmiştim.

Aradan biraz zaman geçince komşumuz yapmış, onu gördüm ve çok harika bir puzzle birleşimi olmuş.

Çok çok beğendim, sonra düşündüm acaba bende yapa bilir miyim diye, sonra çarşıya gittiğimde

Kendime 1000 lik bir puzzle aldım.

Yavuz bozkurt’un yapmış olduğu Flamenco isimli resminin puzzle olmuş halini aldım.

Puzzle ile tam bir ay boyunca ilgilendim. Çok zevk aldım, can sıkıntısı nedir hiç bilmedim, harika bir uğraş, harika bir hobi, ben çok sevdim.

Daha sonra 500 lük manzara resmi aldım ve onu da on beş gün içinde yaptım.

Bu günlerde bir tane daha puzzle almayı düşünüyorum.

Sizlere de öneriyorum can arkadaşlarım, Puzzle alın ve tüm sıkıntılarınızı, dertlerinizi, üzüntülerinizi unutun, harika bir uğraş, harika bir sanat, harika bir oyun her şey diyebilirsiniz.

Yaptığım Puzzle’yi sizlerle de paylaşmak istiyorum, böylelikle paylaşmak bana büyük mutluluk veriyor.

Hepinize gönülden sevgiler gönderiyorum.

Hülya-Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...