Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Güzel İlişkilere Geçelim

İnsanı
Toplumsal yapan ilişkileridir
Güzel ilişki kuran
Güzel ve tatlı yaşama kavuşur
Güzel ilişki kurmayan
Kahır içinde bir yaşam yaşar
Kendisi
Kimseyi insan yerine koymazken
Kendisini
El üstünde tutulsun ister böyleleri
Yerler mi yemezler
İlgi görmek isteyen
İlgi gösterecek öncelikle
Ne der atalarımız
“Sev beni seveyim seni”
Kendini beğenmiş insan
Düşünce görür “Anya’yı Konya’yı”
Gücün dermanın yerindeyken
Her şey senin sanırsın da
Bir de düşmeye gör bakalım
Kimseyi göremezsin yanında yakınında
Bunu yaşayanlar çok iyi bilirler
Yine atalarımız der ki
“Vakti zamanında yap iyiliği
İş işten geçtikten sonra yaptığın iyilik
İşe yaramaz”
Ben son günlerimize bakıyorum
İçim kararıyor
Üzülüyorum
Üzülüyorum
Üzülüyorum gitsin
Çoğumuzun yüzü asık
Belli ki işleri düzgün gitmiyor
Yüzü gülmeyen insan
Kimseye huzur vermez
Kimse yaklaşmaz ona
Onun için derim ki
Yüzünüz asık gezmeyin canlar
Güler yüzle bakınız çevrenize
Selamı esirgemeyin rastlaştıklarınızdan
İyi düşünün
İyi düşünün
İyi düşünün
Kötümserlikten uzak durun
Allah dostluğuna sığının
Allah’la konuşun sıkça
Ona halinizi arz ediniz
Onun yardımlarını dileyiniz
Bilinir ki
Allah iyilik sağlayandır dileyene
Ve de Allah
Kötülüklerden koruyandır yine dileyene
Allah
İyilik isteyene iyilik nasip etsin
Kötülüklerden korunmak isteyeni korusun
Dualarım Allah’a emanettir canlarım
Ben böyleyim
Ben böyleyim
Ben böyleyim
Ümitsiz olmam asla
Çünkü benim Allah diye dostum var
Sığınmışım ona
İç huzuru bulmuşun yardımıyla
Yaşayıp giderim böylece
Allah himayesinde
Şükürler olsun
Şükürler olsun
Şükürler olsun Allah’ıma
Herkese budur önerim canlarım
Allah dostluğuna sığının
Sıkıntılarınızı dileklerinizi ona havale ediniz
Göreceksiniz
Tam gerekli zamanda sıkıntılarınız giderilecek
Dilekleriniz yerine gelecek
Allah dostluğu canlarım
Doğru sözlü olmakla başlar
İyi olup iyilik etmekle sürer
Barış yaratıp onu korumakla devam eder gider
Bu da
Güzel ilişki içine girmektir işte
Toplumu daha güzel kılmaktır işte
Toplum sağlığını çok daha sağlıklı kılmaktır işte
Bundan daha güzel ne olabilir ki
Sorarım size

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..