Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '18

 
Kategori
Şiir
 

Güzel İnsan

Güzel İnsan
 

O bir eğitim emekçisi
Eğitim emekçisinin oğlu
Eşi de eğitim emekçisi
Onlar şimdi birer emekli
Babasından kalan boş dükkanı
Kültür evi yapmışlar
Duvarlarda sıralanmış kitap rafları
Her türlü kitap bulmak mümkün
İsteyen ödünç kitap alıyor okumak için
Hem de ücretsiz
Müzik aletleri duruyor bir köşede
Ücretsiz müzik dersleri veriyor
Yazı tahtasında yazılmış notalar görülüyor
Tiyatro biletlerini alıyor topluca
Tek tek gitmek isteyenlere satıyor
Tura gider gibi topluca tiyatroya gidiliyor
Batı Karadeniz'in bu küçük beldesinde
İşte bu hizmetler veriliyor
Ne güzel bir insansın sen öyle
Ömrün uzun olsun,hizmetin de çok
Bir insan abidesi Hürriyet hocam

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..