Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Güzel kadınlar neden kel erkekleri tercih eder

Güzel kadınlar neden kel erkekleri tercih eder
 

Yazıma geçmeden önce hala tarağın bütün uçlarını kavrayabilen ümit vaadeden saçlarım var (ilerisi için garanti vermiyorum ve sanırım ektirme merkezlerine karşı kendimi yakın hissediyorum)

Son zamanlarda benim ve kankalarımın (kanka kelimesi, anlam itibari ile arkanızdan size kaka yapmayacak, yada sizi kakaya bulaştırmayacak güvenilir arkadaş anlamındadır, bu konuyla ilgili daha sonra yazmayı düşünüyorum) dikkat ettiği bir husus var. Genellikle asansör kapısı önünde kapının açılıpda içeriden bir afeti derya çıkmasını müteakip her seferinden bir kelin arkadan o afetin ellerini tutuyor olmasıdır. Yada şu meşhur alışveriş merkezlerinde yine bir kelin yine güzel bir hatunun sarmaşık vazitette etrafta salınması durumu gerçekten jöleye masraf eden delikanlıları şaşırtmakta ve aynı zamanda üzmektedir. Acaba neden?

Nedenleri hakında şu görüşlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum;

Güzel bayanların kel erkekleri seçimine ilşkin 10 temel görüş;

1) Saçı olan erkelerin bayanların makyaj zamanlarından çalması ve kellerin özellikle sabahları banyoda bayanlara daha çok zaman kazandırması, su akar güldür güldür görüşü

2) Bu adam zaten kel bu nedenle ileride kel kalma şansı yok şimdi neyse sonrada böyle olur düşüncesi, ilerici görüş,

3) Pazardan aldım milyon tane eve geldim cıscıbıldak görme korkusunun olmaması, nar görüşü,

4) Aldatan uzun saçlı eski sevgilden intikam alma duygusu, bir elime geçirirsem saçını başını yolarım intikam görüşü

5) Ceketinin üzerinde yakalanan saç tellerinin "onlar benim saçlarım" savunmasının bertaraf edilebilmesi, deliller şaşmaz görüşü

6) Kavga esnasında karşısındakini yaralayacak malzeme bulunamaması durumunda "sen bir kelaynaksın" saldırısının herzaman cepte olması, bush görüşü

7) Dışarıya karşı yatakta iyidir imajının yansıması, balon görüş (yazar bu görüşe katılmıyor ama çeşitlilik olsun diye yazmıştır)

8) Çok mağaza gezilmesinden dolayı gözün mağzalarda duran cansız mankenlere alışık olması, kredi kartı yine cortladı görüşü

9) Bisiklet yada motosiklete iki kişi binildiğinde sürtünme hesabından dolayı hızın düşmemesi, saçlarını dağıtırsın rüzgarlara bırakırsın görüşü

10) Aynı kanapede film izlerken reklam arasındaki sıkıntılı bekleyişi şaplak vurarak geçirme dürtüsü, şaplak görüşü.

 
Toplam blog
: 21
: 1643
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

İnsan ilişikileri, doğa, çevre, kent yaşamı, siyaset ve güncel konular hakkında okumayı ve çalışm..