Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Güzel kızım ...

Güzel kızım ...
 

Mutlu iki çift göze ömür boyu mutluluklar ...


Kocaman oldun, büyüdün, büyüdük seninle birlikte, paylaştık, ağladık. Kızdım, övdüm, sevdim seni büyürken. Güzel kapkara saçlarına, gülümsemene, merhametine hayran kaldım. Bu kadar çabuk büyüyeceğini düşünmedim. Hep, gözümün önünden ayrılmayan elimi tutan bir kız çoğunu gibi kalacaksın sandım. Hayaller kurdum büyüdüğüne dair ama memurun karşısında ‘evet ‘ diyeceğin güne, ancak seni aynı masada gördüğüm de inandım. Gözlerimi doldurdu ışıltın. Birbirinizin gözleri birbirinize değdiğinde zor tuttum gözyaşımı içimde ...

Zamana yetişemdim bu sefer geldi ve geçti, büyüttü ve emanet etti bembeyaz elbisenin içinde, simsiyaz uzun saçlarınla, beyaz atlı prensine ...

Evliliğine şahit oldum bugun, o güzel çocuğun benim kızıma iyi bakacağına şahit oldum. Mutlu oldum, hüzünlendim ve grur duydum seninle ...

Mutluluğuna, tüm papatyalar şahit olsun ...

 
Toplam blog
: 14
: 689
Kayıt tarihi
: 13.08.07
 
 

İstanbul'da doğdum. Büyük İstanbul ailesinin bir ferdiyim, ne sıkıldığımda kaçabileceğim bir köyüm n..