Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '07

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Güzel kokulum

Yıllardır beklediğim özlediğimdin. Allah seni bir MAYIS sabahı bana verdi. Ne çok güzel şeymiş seni kucaklamak, seni sabah akşam koklayabilmek.

Her zaman derlerdi çocuğun olduğunda anlarsın. Sahiden de senin gelişinle herşeyi çok daha iyi anlıyorum. Eskidende bakardım sokaktaki çocuklara, bebeklere, ama şimdi inan daha farklı bakıyorum. Ve her baktığımda da aklıma sen geliyorsun. Bu ağlayan benim güzel yüzlüm, melek yüzlüm diyorum.

Ve artık annemin kaygılarınıda anlıyorum. Benim her üzüntümde onun benden neden çok daha fazla üzüldüğünü , sevincimde gözlerimin içine bakıp sevindiğini daha iyi anlıyorum. Söylenen o söz hiç boş değilmiş meleğim bende büyüyünce sana söyleceğim belki. Anne olunca anlarsın !

Hayatın bugüne kadar bana verdiği en büyük hediye sensin . Sabah sesini duyup heyecanla yanına koşuyorum . Henüz 5 aylıksın ama bence çok şeyi , çok güzel anlıyorusn. Gelişinle ailedede sevinç yarattın. Eee ailemizde en küçüğümüz 26 yaşında yani bu aileye 26 senedir yeni bir can , yeni soluk gelmemişti. Ve isterdim ki meleğim benim için hayatta çok önemli , çok değerli tahmin edemeyeceğin kadar fedakar insan anneannemi tanıman ..O nun seni kucağına alıp torunun bu çok değerli varlığını görmesini. Ama üzülme ben o nu sana anlatacağım. Şimdi seninde bir anneannen var. Sende onu benim anneannemi sevdiğim kadar sev olur mu? Anneanneler, anneler bunu hak ediyor fazlası ile. Güzel kokulum. iyi ki geldin aramıza. İyi ki varsın ...

 
Toplam blog
: 2
: 432
Kayıt tarihi
: 25.09.07
 
 

1970 ilkbaharında doğdum. Geç anne oldum ama güzel oldum. Boğazı, İstanbul'da olmayı, Paris sokaklar..