Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Güzel Köyüm

Sende doğdum, sende büyüdüm, sende genç oldum 

Benim güzeller güzeli bir tane köyüm 

Sana köy demeye dilim varmıyor 

Cennet'ten bir köşesin benim kalbimde 

Çift sürdüm, ekin biçtim, bağ bağladım 

Hayvanlarımızı güttüm hep yaz tatillerinde 

Arkadaşlarım gezer, tozar, oynarken 

Sayvanlar yaptık korunmak için kızgın güneşten 

On üç yaşındayken başladım para kazanmaya 

Yevmiyeli çalıştım tuğla harmanlarında 

En mutlu yıllarım köyümde geçti 

Seven ve sevilen bir gençtim artık 

Hayallerim neydi şimdi ne oldu 

Köyüm yeşillikler içinde az uzakta deniz 

Altında kara ve demiryolu 

Hele yazın sıcağında o serin rüzgarı yok mu 

Bulunmaz başka yerde eşi benzeri 

Köyümün halkı çalışkandır benim 

Hatıramda hala o imece günleri 

Genç yaşımda rızkım için çıktım gurbete 

Evlendik, daldık hayatın içine 

Mazide kaldı hayallerim, sevgilerim, umutlarım 

Geriye kaldı yorgun ve mahzun bir adam. 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..