Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '09

 
Kategori
Haftasonu
 

Güzel lezzetler

Güzel lezzetler
 

İnternetten


Yarın çalışanlar için haftasonu tatili ve ben yoğun bir haftanın gerisinde bırakmanın mutluluğu ile plan ve programlarımı yaptım bile. :)

Kimine göre dinlenmek farklı yerleri gezmek ve dolaşmak

Kimilerine göre ailesiyle birlikte olmak

Belki de güzel birkaç dostla deniz kıyısında kahvaltı ile güne başlamak planları.

Ya da haftabaşında çocuklarına verilen eğlenceler için :) parklarda dolaşmak

Ya da benim gibi teyze iseniz :) güzel yeğenlerinizi sevmeye gitmek :) Onlara yerlerde oynamak ve yuvarlanmak

Ya da küçük bir hafta sonu kaçamakları denilen deniz kıyısına gitmek. Sonbahar yaklaşıyor ve bu son demleri kaçırmamak belkide en güzeli.

Bu arada sevgilileri unuttun sanmayın ama onların planlarını kestirmek güç :)

Hayat küçük lezzetler dediğimiz kaçamaklarla güzelleşiyor.

Sizler için dostlar bu lezzet ne ise nasıl gönlünüz eğlenmek ve dağıtmak istiyorsanız öyle geçmesini temenni ediyorum.

Haftasonun belirtisi olarak klasik Gelincik tavrıyla bir güzel fıkra ile tatile başlayalım mı :)

Mutluluğun Sırrı:

Yeni mahallesinde kahvede sohbet eden adama arkadaşları; ''Senin aile yaşantına hayranız, eşin ve çocuklarınla çok mutlu bir yaşantın var. Karının bir dediğini iki etmiyorsun.Bu mutluluğunun sırrını bize de anlat yoksa pısırık olduğunu düşüneceğiz.'' derler.
''Kısaca anlatayım..'' der adam.
''Düğünümüz bittikten sonra karımkendi atına, ben de kendi atıma bindik evimize doğru gidiyoruz. Benimbindiğim atın ayağı takıldı ve sendeledi. Karım eğildi ve benim atıma ' Bir' dedi.
Biraz daha ilerledik ve benim atımın ayağı tekrar takılıp tökezlediğizaman eşim tekrar eğilip atıma ' İki ' dedi.
Az sonra atım tekrar aynı şekilde tökezleyince eşim atından indi ve at'a ' Üç ' dedi ve çeyizinden tabancasınıçıkartıp atımı alnından vurdu.
Ben şok olmuştum...
Eşime bir hışımla çıkıştım ''Yazık değil mi ata, neden vurdun kadın, manyak mısın sen?'' diye bağırdım...
Karım arkasını döndü ve bana 'Bir ' dedi.Ve o günden sonra karımın bir dediğini iki etmedim .

****
Neymiş efendim :

1-2-3 demeden Mutluluğunun Sırrı na erişebilirmişiz. :)

Güzel günler
Güzel geceler
Güzel haftasonları

Sağlıkcakla

Sevgilerimle

Gelincik

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..