Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '07

 
Kategori
Müzik
 

Güzel şarkılarda çıkmıyor değil!

Uzun zamandır müzik piyasasında ki magazin olaylarından dolayı, eski şarkılara bir dönüş yapmıştım. Eski arşivi karıştırıyor yada sevdiğim film müziklerine takılıp kalmıştım. Hatta çoğu zaman listemde aynı şarkılar çalıp duruyordu.

Birgün tesadüf internette bi siteyi açtığımda kendiliğinden radyosu açılıverdi. Bir şarkı çalıyordu arkada ama çokta anlam veremedim, uzakta kalmıştım bir çok yenilikten tabi. Sonra sesin Deniz Seki olacağı kanaatıne vardım. Neyse şarkıyı can kulağıyla dinleyemedim ama bir kaç yanlış şarkıdan sonra sonunda buldum şarkıyı...

Şarkının adı "Ağlamak Yok". Söz ve müziği Deniz Seki'ye ait. İnanılmaz şaşırdım şarkının söz müziğinin Deniz Seki imzalı olduğunu görünce. Son zamanlarda satılan şarkı sözü/beste vs gibi polemikler ve bu söz/beste olayının artık tamamen ticari olması durumu almış yürürken. Takdir ettim Deniz Seki'yi. Çok nadir çıkar hayran olduğum pop sanatçısı. 70'li yılların pop'unu dahil etmiyorum bu kategoriyi. Günümüz pop müziği pek ilgi alanıma giremiyordu ta ki bu şarkıya kadar.

Şarkı üstüste 10dan fazla dinlenebilcek potansiyelde kanımca. Deniz Seki sesine inanılmaz yakışmış şarkı ve arka planda hafif hafif tam olarak bilmediğim bir teknoloji ile verilmiş olan (artık elektro sazımsı bir ses olarask algılıyorum) şarkıya garip arabesk bir hava katmış ve şarkının insanın içine işlemesine yol açmış...

Sözlerinide yazayım tam olsun bari...

AĞLAMAK YOK - Söz/Müzik : Deniz Seki ( Kaynak : www.denizseki.com )

Dünya bir şekil
Bizse bir köşe
Oturmuşuz da içiyoruz derinden

Hayat bu değil
Böyle olmamalı
Biz ayak uyduramadık ki
Bu halimize
Ağlamak yok
Söz verdim tanrıya
Beni çok utandırdı
Gözlerim

Gülmeyi unutan
Şu halimize
Dön ne olur
Bir uzaktan bak

Küsmem küsemem
Küsemem sana yemin ederim
Gitmem gidemem
Gidemem burdan canımı veririm
Senin için

Gerçekten hoş bir parça, Türk Pop müziğinin "tamamen" dejenere olmadığının göstergesi bana göre. Tabi diğer sanatçıları tenzi ederim. Fazla ilgili olmadığımdandır ilk duyduğum güzel şarkıdan sonra böyle bir fikre kapılmam.. Albümde ki tüm şarkılarında Deniz Seki'ye ait olması ayrı bir güzellik tabi. Üretmek güzel şey, hoş günümüzde popüler kültür tüketmeyi hedefliyor olmasına rağmen...

Yine de güzel şeyler çıkmıyor değil.Sadece biraz ayıklamak kalıyor insanoğluna...

 
Toplam blog
: 34
: 984
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Yoktur hakkımızda söylenecek söz... Hakkımız da yoktur, hakkımızda birşey söylemeye zaten... Bir eli..