Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '22

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Güzel Seçerken Seçenin Zevki

Kâinat güzeli Türkiye güzeli filan seçiliyor.

Jürinin beğenisi…

Jüridekilerin zevki hangi adaya yakınsa o kazanacak.

5-10 kişinin seçtiği hepimizin seçtiği olacak.

“Korkut, bunlar güzel kadın uzmanı, hem başka ne yapılabilir ki?”

Ne bileyim ben ya böyle olmaz diyorum; bir çok güzellik yarışmasında benim tercihim farklıydı mesela.

Oysa ben bu işten anlarım, doğru seçim yapılsaydı jüriyle pişti olurduk.

Jüri üyeleri seçim yaparken “İnsanlar bunu beğenir “diyerek empati yapıyorlar mıydı acaba?

Ben jüride olsam Türkan Şoray’ın gençliğine uyanı seçerdim ki sonuncu oldu; ne kadar anlıyormuşum gördünüz.

Kâinat güzelini 5-10 kişi seçiyor, sekiz milyar dünyalıyı sekiz kişi temsil ediyor.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..