Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Güzel seni sevmekten başka nem kaldı

Güzel seni sevmekten başka nem kaldı
 

GÜZEL, SENİ SEVMEKTEN BAŞKA NEM KALDI


İnsan dost derdim insanı severdim
Ay yüzlü yay kaşlıya gönül verdim
Hayat yolunda çok zorluklar gördüm
Güzel, seni sevmekten başka nem kaldı

*****

Yürüdümde yol seni çok yürüdüm
Dağda kardım güneş vurdu eridim
Su oldum yar testisini doldurdum
Güzel, seni sevmekten başka nem kaldı

*****

İndim ovaya yeşile büründüm
Serpe akan deresine vuruldum
Çok nazlısın Nazlım pekte yoruldum
Güzel, seni sevmekten başka nem kaldı.

*****

Tatlı dilin güzel yüzüne kandım
Yolcuydum eğlendim yolunda kaldım
Ela gözlüm gör ne hallere kondum
Güzel, seni sevmekten başka nem kaldı

*****

Yüzünü astın kaşlarını çattın
Gamsızı sevmekten başka ne yaptım
Gönül bağı yoluna gazel ettim
Güzel, seni sevmekten başka nem kaldı

*****

Artık buralarda durmam giderim
Yüklendim göçümü ben neylerim
Vefasızı son kez görmek isterim
Güzel, seni sevmekten başka nem kaldı

*****

Mehmet yürü arkana bakma gitsin
Enginlere kanat aç sen yiğitsin
Başka illerde güzeli seversin
Güzel, seni sevmekten başka nem kaldı

Ankara, 06 Şubat 2009

Mehmet TURAN

Şiirin Yazılış Öyküsü:
Güzel seni sevmekten başka nem kaldı. ..........................

 
Toplam blog
: 47
: 2386
Kayıt tarihi
: 28.10.08
 
 

Mucur / Kırşehir doğumluyum. Uzun süre Maliye Bakanlığı'nda çalıştım. Kabul etmek gerekir ki, Mal..