Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '16

 
Kategori
Deneme
 

Güzel seviyorum !

Güzel seviyorum !
 

Sonra sen geldin ; 
Kuşlar yuva kurdu bahçeme, gözümü kapattığımda korktuğum ne varsa sildin tek tek. 
Gerçekten nasıl yaptın bunu ?
Kıyamet gibi bir duygu bu hissettiğim 
Yaşanmayan, tadılmayan bir heycan gibi 
Masalardaki cadılara, kötü adamlara daha çok kızıyorum şimdilerde 
Bırakın diyorum bağırıyorum onlara kavuşsunlar .
Çekin elinizi üzerlerinden birbirlerine karışsınlar
Tüm bedenimle hissediyorum varlığını en çok da bana yeniden aşk'a dair yazdırmanı
Gül kokuyor sanki tüm sokaklarım , tüm sokaklarım sana çıkıyor gibi geliyor
Adını duyduğumda buz kesiyor ellerim, özlüyorum
Merak ediyorum sen de de oluyor mu acaba böylesine çoşku ?
Mesela aklına geldiğimde gülümsüyor musun  ?
Ya da '' şimdi burada olsa ne de güzel severdim '' diyor musun kendi kendine ?
Benimkisi çocuk merakı işte bakma sen bana 
Ruhuma işleyince bir adam böyle oluyorum ben, ufak bir çocuğun yeni kumandalı arabasına duyduğu aşk gibi doluyor içim.
Hem tüm gün oynama isteği, hem bozulma korkusu kaplıyor içimi 
Dedim ya sen bana bakma
Sevince güzel seviyorum ben ???
 
Toplam blog
: 13
: 260
Kayıt tarihi
: 26.02.16
 
 

Pandaları üzmeyin. Antilopları sevin. Civcivleri boyamayın. Yavaş lorisleri gıdıklamayın. ..