Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

19 Mayıs '08

 
Kategori
Dilbilim
 

Güzel sözler

Güzel sözler
 

gülümse


Merhabalar,

Zamanımın çoğunu gezerek geçirsem bile, yine de bilgisayarıma zaman ayırıp, arkadaşlarımın gönderdikleri mesajlarıma bakıyorum ve çok beğeniyorum.

Bir arkadaşımın gönderdiği güzel ve anlamlı sözler vardı, o yazıyı okudum ve çok beğendim.

Tabiki her zamanki gibi sizlerle paylaşmaya karar verdim.

İşte güzel ve anlamlı sözler,

Paranı ver, Canını ver
Sırrını verme,

Kazancını say, Günleri say
Yerinde sayma,

İşini beyen, eşini beyen
Kendini beyenme,

Emek ver, Bilgi ver
Boş verme,

Fidan büyüt, çocuk eğit, yoksul besle
Kin besleme,

Davet et, lütuf et, hayret et
İhanet etme,

Kitap oku, dünya oku, gazete oku
Lanet okuma,

Sınıfı geç, hayatı seç
Ama gülüp geçme,

Gönül al, yol al
Beddua alma,

Yaklaş, tanış, konuş
Uşaklaşma,

Doğrul, sıyrıl, devril
Ama eğrilme,

Hislen, tasalan, uslan
Ama paslanma,

İtil, atıl, katıl
Ama asla satılma.

Umarım sözleri beyenirsiniz, ben çok beyendim.
Sevgiler herkese, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...