Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Güzel Türkiye'ye Yürüyelim

Sözlerim sana sevgili AKP
Sözlerim sana Sayın Cumhurbaşkanı
Size düşen tek görev
Türkiye’mizi güzelleştirmeniz
Türkiye’yi güzel Türkiye yapmanız
Yani diyorum ki size
Güzel Türkiye’ye yürüyünüz
Biz de
Sizinle birlikte güzel Türkiye’ye yürüyelim
Nedir Güzel Türkiye
Özellikle barışı yaşayan Türkiye’dir o
Öncelikle
İç barış tamamen sağlanmış olacak
İnsanlar
Gerçek anlamda barışık olacaklar
Herkes herkese iyilik yapan olacak
Kimse kimseye kötülük yapmayacak
Bırakın kötülük yapmayı
Kötülük yapmayı
Akıllarına bile getirmeyecekler
Tatlı dil güler yüz egemen olacak insanlarımıza
Dilimiz tamamen içsel olarak
Sevgi dili olacak
Herkes düşene yardıma koşacak
Paylaşım başa taç olacak
Dayanışma ekonomik yaratılar getirecek
Herkes iş güç sahibi olacak
Emek sömürüsü asla olmayacak
Artı değer eşit paylaşılacak
Eğitim
Kişide değerlemeler geliştirecek
Herkes
Özsaygılı özdenetimli olacak
Empati yaparak yaklaşımlarda bulunacak
Sorun çözücülük ayağa kalkacak
Ülke sorunlar yaşamayacak
Her sorun hemen çözülecek
İşbirliği her alana yayılacak
Bu olgu ekonomik gelişme yaratacak
Özellikle
Teknik teknolojik alanda çok ileri hale gelinecek
Şu
S-400
F-35
Olayları çok komik gelecek insanlarımıza
Çünkü
Bu ve buna benzer gereksinimler
Hemen ülke içinde gerçekleştirilecek
Özellikle dış satım çok iyi hal alacak
Dış satım dış alımı katlayacak
Öyle güzel bir ülke olacak ki ülkemiz
Adı
Herkesçe Güzel Türkiye olarak anılacak
Dış ülkelere de örnek olacak bu şekliyle
İşte sevgili AKP
İşte Sayın Cumhurbaşkanı
Siz sadece ve sadece buna öyküneceksiniz
Ve gerçekleştireceksiniz de
Bilinir ki
Gelişmiş olgunlaşmış nitelik kazanmış halk
Her tutuğunu koparır ve gerçekleştirir
Bu bağlamda
Beni dinleyin bana kulak verin
Ve her dediğimi güzelce anlayın
Gerekirse yardıma çağırım
Birlikte yol alalım
Şu Güzel Türkiye yolunda
Siz de biz de mutluluktan mutluluk olalım


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..