Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Güzel ve Güzellik İçimde

       Güzel ve Güzellik İçimde
Benim özüm güzeldir.
Bu sebepten gözüm güzeli görür.
Baktığım her şeyde ve her yerde
güzel olan ne varsa,
güzele bakarım, güzelliği bulurum.
 
İşte yanımda, orada, burada, şurada!
Nerede bir güzel ve güzellik varsa, 
beni dünyalar kadar kendine çeker.
Hemen oraya koşarım.
Ve hiç durmadan ve hiç ayrım yapmadan!
Orada o güzeli ve o güzelliği bulurum.
 
Ne ki, hiç farketmez!
Bir su damlasında ve bir kum tanesinde,
bir ağaç yaprağında ve bir gezegende.
Yaratılan her şeyde gönlüm güzeli görür.
Çünkü en derin düşüncem ve en iyi duygum 
güzeldir, güzelliktir benim.
 
Tüm varlığa, eşyaya ve insana bakışım
güzeldir benim.
Bu yüzden ruh dünyam güzel benim. 
 
Bir güzel insan tasavvur ederim hayalimde.
Bir güzel kavramı yaşatırım belleğimde.
Bedende güzel bir yüz.
Kalp, dünyaya açılan güzel bir pencere. 
Bir çift güzel bakan göz.
İçten bir gülümseme ve bir çift güzel söz.
Hepsi de benim için
insandır ve tüm evren.
Güzel ve güzellik anlayışım benim.
 
İnsan, güzelin kendisi.
Doğa, güzelliğin süsü.
Ne kem gözler vardır çirkini gören.
Benim gözlerim güzeli görür.
 
Güzel olan her şeyi ve bir bütün olarak güzellikleri.
Dış dünyaya açılan güzel gözlerimle görürüm. 
Bedende, dağda, taşta, kuşta ve tabiatta 
güzeli ve güzellikleri görürüm.
Ama daha önemlisi 
insan tabiatında, aklında ve ruhunda 
güzeli ve güzellikleri görürüm.
 
Onun için;
Her insan bedeni güzeldir ve güzelliktir benim için.
Daha güzeli iç güzelliği.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..