Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '11

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Güzel ve sıkı bir Cilt için !

Güzel ve sıkı bir Cilt için !
 

Hindistan cevizi mucizesi !


Yüce Yaradan aslında derdin içine dermanı gizleyerek bize gönderiyor, dertlerimiz olmasaydı kendimizi geliştirmek, yenilikler peşinde koşmak ya da derman aramak gereğini duymaz öyle tembel tembel takılırdık galiba.

Ben Spor Salonunda basılan bir dergide çok ilginç bir formül okudum; hindistan cevizi suyu ile çok az miktarda kireç suyunu karıştırın, cilt sarkmalarına  engel olun diye. Merak ettim. Biliyorsunuz merak bilimin en önemli temel taşıdır. Merak araştırmaların tetiğidir. Ben de gittim kendime hindistan cevizi aldım, bir arkadaşım da bana sönmüş kireç ve su getirdi, karıştırdım; bu suyu tonik olarak kullanmaya başladım, inanılmaz çabuk etkisini gösterdi, gergin ve sağlıklı bir cilt görüyorum aynada.

Bu formülde hindistan cevizi sütü, ya da suyu -her ikisi de söyleniyor- çok az kireç suyu, karıştırılacak dikkat edilmeli sönmemiş kireç yakabilir .

Hindistan cevizi  suyu  ve kireç suyu çok garip geliyor ama işe yarıyor...

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..