Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Güzel Yaşanır Türkiye


GÜZEL YAŞANIR TÜRKİYE İSTİYORUM

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

Güzel yaşanır Türkiye istiyorum

 

Acaba

Sizce yanlış mı yapıyorum

Soruyorum işte size

 

Yaşanır ülke tanımına gelince

Öncelikle

Ülke insanlarında

Bilinçlenme gerçekleşmiş olacak

Yapılan edilen

Alınan satılan

Her şey ama her şey

Bilinçli iş işlem olacak

 

Öyle

Akla gelen yapılıp atılmayacak

 

Neden

Nasıl

Niçin

Yapıldığı bilinçaltında yanıt bulacak

 

Yani

Atılan her adımın bir anlamı olacak

 

İkinci olarak

İnsanlar ahlaklı olacaklar

Yaptıkları iş ve davranışlar

Ahlak kurallarına uygun olacak

 

İlişkiler de bu doğrultuda yürüyecek

Çıkar üzerine kurulmayacak

Hak hakkaniyet ölçeğinde kurulacak

 

Güler yüz tatlı dil toplumda yerleşik olacak

 

Kimse

Kendisinden şüphe duyana kızmayacak

Her şeyi açıkça gösterecek

Karşıda güven yaratacak

 

Üçüncü olarak

Çalışarak kazanmak herkese tatlı gelecek

Çalma çırpma iç etme üstüne yatma

Toplumun hiçbir bireyinde görülmeyecek

 

Düşüncede

Davranışta daima toplum önde olacak

Daha güzel toplum çalışması

Herkesin dikkatini çekecek

Herkes bu konuya eğilecek

 

Dördüncü olarak

Eğitim bilimsel eğitim olacak

İnsanlarda

Değerlemeler yaratacak

İnsanlar

Özsaygılı özdenetimli ve empati yapan olup

Hızlı sorun çözücü olarak yaşayacaklar

 

Bu koşullarda da

Herkes herkesle işbirliğine hazır olacak

 

İşte bu yapıda insanlık

Güzel ilişkiler içinde yaşarlar

Üreten ekonomiye yönelirler

Ekonomi gerçek ekonomi olur

Asla gel gitler yaşamaz

 

Ülke insanlarında yarın endişesi olmaz

Mutlu insanı önleyen

Her sorun tamamen ortadan kaldırılır

 

İnsanlar arasında

Mutluluk gözle görülür hal alır

İşte bu da

Ülkeyi “Yaşanır Ülke” yapar

Vaktinden önce ölümler yok olurlar

İnsan ömrü uzar gider

 

Ben bu yapıda Türkiye istiyorum

 

Gelin

Sevgili kardeşlerim

Hep birlikte bunu isteyelim

Yaşanır Türkiye’de yaşayıp

Yaşadım ya diyelim

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..