Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Güzel yaşlanan erkekler

Güzel yaşlanan erkekler
 

Hani bazı adamlar vardır sadece yakışıklıdır.
Bunun ötesinde size sexy gelecek bir yanı yoktur.Çekmez yani!
Ama bu tarz adamlar yıllar geçtikçe nedendir bilinmez daha bir göze hoş gelmeye başlar.
Bir çekicilik gelir onlara.Saçlarının ağarması mı ya da yüzlerine yansıyan yılların yorgunluğu mu bilinmez.Ama bu adamlara zaman yarar, gençliklerindeki sadece yakışıklı sıfatına olgunluk dönemimde sexy, cazibeli sıfatlar da eklenir.

Kimler midir bunlar?

Mesela Richard Gere, ilk aklıma gelen isim.

Subay ve Centilmen filmde görmüştüm onu.Benim de genç kızlık dönemlerimin başıydı.O yıllar Türkiye de bulabildiğimiz gençlik dergilerinden hayran olduğumuz yıldızların posterlerini biriktirirdik.Matt Dillon vardı, Rob Low’a bütün arkadaşlarım tapardı.Richard Gere de yeni ünleniyordu.Kız partilerimizde çokça adı geçiyor , aman ya ne yakışıklı diyorduk.(Çok önemli idi o zamanlar yakışıklılık)Ama ben hiç beğenmezdim kendisini.Muhalefet olunca da kızlar bana sen git Alice Cooper ‘a bak derlerdi.(Böylelikle ne tarz adamlardan hoşlandığım da ortaya çıkmış oldu)
Neyse Richard büyüdü, olgunlaştı, gittikçe karizmatik bir hal aldı.Gençken kendisinden hoşlanmayan ben, olgunluk çağında bütün filmlerinin sıkı bir takipçisi oldum. Belki de Budizm yaramıştır bilemeyeceğim.

Sonra John Travolta;

Grease’de dansçı kimliği hakimdi bir de tıfıl görüntüsü. Ama sonra ne olduysa oldu, deri değişirdi sanki! Oldukça hoş bir adam haline geldi.Bunda aldığı kilolar ve oynadığı rollerin de etkisi var tabii..Generalin Kızın’daki haliyle Saturday Night Fever’ daki hali bir mi.?Son dönem filmlerinde hem oyunculuğunu izliyorum hem de kendini..

Sean Connery’i nasıl atlayabilirim?. James Bond ‘a kişilik vermesine rağmen benim aklıma Gül’ün Adındaki hali geliyor hep.
Soruyorum size gençliğinde şu anki havası , karizması var mıydı?
İzlemeye bayılıyorum ben bu adamı şimdi.Onda salon erkeği havası olsa da macera filmleri de bir o kadar yakışıyor. Tam bir karizmadır kendisi.Şarap gibi , yıllar geçtikçe güzelleşen biri.Budur yani!Başka bi şey söylenemez!

Jack Nicholson.

Hiç yakışıklı değil.Ama onda şeytani bir çekicilik var sanki. İlerleyen yaşı ise ayrı bir karizma sebebi. 70 yaşında olduğuna inanasım gelmiyor.Her rolün adamı derler ya öyle bir adam o.Son dönemde rol aldığı eğlenceli filmlerde ise ayrı bir seyirlik.

Sonra George Clooney.

En son yakın bir arkadaşım ‘Artık bir Goerge aramaktan vazgeçmeyim ‘dediği anda kısmetleri açılıp sonunda George Clooney ile alakasız bir tiple evlenmişti.Bizim grupda George Clooney ilah gibiydi.Ama gençlik hali değil 3 Kraldaki ya da Oceans 11’daki hali.

Bratt Pitt ‘i konu dışı bırakıyorum.Çünkü o her daim cazibelilerden…

Hugh Grant, bu adam yaşlanmıyor gibi geliyor bana nedense.İngilizlerinin ideal fizikli erkek olarak gördükleri biri o.Devamlı yaşayan en sexyler listesinde de yer alan bir isim.Adama’ al beni’dedirtecek bir tip.70’nde bile sexy olacak.

Devam edelim;

Tarık Akan, Ediz Hun, Kartal Tibet, Göksel Arsoy hatta ve hatta Cüneyt Arkın.(O bir kahraman zaten)

Hepsi de güzel yaşlanan adamlar.Hepsi de Türk sinemasının birer efsanesi.Hala jön denilince akla gelen isimler.

Bir de İtalyan erkeklerini eklemeden geçemeyeceğim.Onlarda Akdenizin havası var.Hangisine bakacağım dedirtecek kadar çoklar üstelik.Kabul etmek gerekir gerçekten hoşlar.Deyim yerindeyse taş gibiler.Latin erkekleri gibi.Gençken de çok düzgünler yaşlıyken de...Kendilerine iyi bakıyorlar.

Kadınlar mı nasıl yaşlanıyor?

Bizim sırrımız botoks, yada gerdirme vs…

Bu arada bu liste ilk aklıma gelenlerden oluşmuştur.Herkes kendi listesini yapabilir bu konuda .

Beklerim.

Itır Arayıcı

Not:Şu an yaşamda olsaydı Barış da güzel yaşlanan bir erkek olacaktı, tıpkı Kerim Tekin gibi.Ama ne mutlu ki ikisi de hep güleryüzlü , gepegenç halleriyle hatırlanacak!

 
Toplam blog
: 50
: 2013
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Eski reklamcı, hatta her daim reklamcı, geyik, kokoş, alışverişkolik, biraz uçuk, bir zati-muhteremi..