Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Güzel yazılar okumak istiyorum

Güzel yazılar okumak istiyorum
 

Ressamı kim?


Kafamın içinde binlerce konu dönüp duruyor. Yazmak için bloğa giriyorum.Fakat her defasında blogları okumaya dalıyorum. Bir tane derken bir tane daha bir bakıyorum yazacağım konu dağılıp gitmiş. Kısacası uzun bir zamandır okuyucu konumundayım.

Bence bloglarda bireysellikten çok biraz daha tabana yayılan yazılar olmalı. Mesela yılbaşı gecesi yaşanan iğrenç taciz olayında peşpeşe yayına giren bloglar olmalıydı ve bu rezillik kınanmalıydı. Birkaç blog dışında yazılan blog görmedim.

Toplumu ilgilendiren, aslında tepki gösterilmesi gereken olaylarda nedense sessiz kalıyoruz. İncir çekirdeğini doldurmayacak, gayet sıradan olaylarda ise abartılı tepki gösteriyoruz. Bireysel olan ve bizleri fazla zorlamayacak, yormayacak konularda çok rahat yazıp, konuşabiliyoruz. Fakat toplumu ilgilendiren veya araştırılması ve belgeli yazılması, konuşulması gereken konularda hep arka planlardayız.

Çalışmayı sevmeyen, tembel bir toplumuz galiba. Herşeyi başkalarının yapmasını bekliyoruz. Bunu televizyonda, bloglarda, iş yerlerinde her yerde görebilirsiniz .Biraz daha toplumsal yazılar istiyorum. Konuşmalar istiyorum.

Ben okuyucuyum ve sürekli psikolojik, felsefeci, aynı aşk cümleleriyle yoğrulmuş yazılar okumak istemiyorum.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..