Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Güzel yurdumun, güzel çocukları

Güzel yurdumun, güzel çocukları
 

Yurda geleli bır iki gün oldu. Uçak bağlantısı sırasında yaşadığım sıkıntılar dışında ( hava alanında 12 saat bekletildik beş saat yerine) her şey güzeldi.

İstanbulda bir gece otelde kaldıktan sonra bir arkadaşımla bulustum. Ortaköy , Taksim ve Beyoğlu derken yuruyerek dolastık aksam otobüsü ıle arkadaşımın oldugu sehre gittim. Orada ucakta birlıkte olduğum Japon dostlarıma da bıraz yardımcı olmak ıstedım .

Sabaha karşı otobüsle yolculuk ederken hava ağarmaya başladı. Yol üstünde köylerde ısıklar yanmaya başlamıştı. Bacalardan o özledıgım duman tütüyordu. Kaç yıldır bacalardan tüten duman görmedigimi düşündüm. Dağların tepesi kar kaplı idı.

Arkadaşımın bir yakını mayalı pişi yapmıştı . Peyniriı , patateslı vs... Bu gidişle kilom artacak galiba. Zaten artılarım vardı:))

Bır ara carsıya gittik. Orada ögretmenleri ıle gelen ana okulu ögrencilerini gördüm. Japonya da kendıne ozgü yüz tipi ve saç rengıne , göz rengine alıskın olunca sarışını , esmerı , renkli gözleri ile güzellikleri görünce dayanamadım . Ögretmenlerinden izin alıp bir fotograflarını cekip hepsi ıle ayrı ayrı konustum. İnsanlarımızın güzelligi , meyvelerin bollugu tadı .... Şu bir iki gün bıle beni mutlu etmeye yetti.

İstanbul ' un trafiginde takside korkup cığlık atınca şoförün " Korkma teyze " demesi hala kulaklarımda . Bır de ınsanların arabaların arasından kosarak yolu geçmelerine alışamadım . Neyse alırım nasıl sa ....

Yarı kısmet olursa kardeşlerimin oldugu yere yolculuk var ...Ondan once blogcu bır arkadaşım "yolun diger yarısı " ıle karşılaşmayı umuyorum ..

Yolculugumun diğer anılarını yine sizlerle paylaşmayı umuyorum. Sevgı ve saygılarımla .

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..