Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Güzele Yönelelim

Güzele Yönelelim
 

Mavilikleri parlatan ışıktır güzellik:)


Son günlerde
Çevremdeki insanlara bakıyorum şöyle
Üzülüyorum
Öğretmen yüreğim cızıl cızıl atıyor
Gördüğüm manzara şu
Öfke ağır basıyor insanlarımızda
Herkes demeyeyim ama çoğunluk böyle
Yanlış bir davranış bu canlarım
Ve de çok tehlikeli canlarım çok tehlikeli
Öfke öfke doğurur canlarım
Bu da sonu tehlikeli bir başlangıç olabilir
Tedhiş ve saldırganlık gelebilir ardından
İş ölüme kadar bile gidebilir yani
Bu çirkin ve tehlikeli davranışı bırakıp
Güzel ve yararlı olana yönelmeliyiz mutlaka
Ben şöyle diyorum canlarım
Öfkeliyi öfkesiyle baş başa bırakıyorum
Tehlikeliyi tehlikesiyle baş başa bırakıyorum
Kötü söz sahibine yakışır diyor onu da
Kendisiyle baş başa bırakıyorum
Kötülük yapanı kötülükleriyle baş başa bırakıyorum
Güzeli arıyorum
Güzeli arıyorum
Güzeli arıyorum
Allah öğüdü olan
“Güzel düşün
Güzel söyle
Güzel davran” öğüdüne sarılıyorum
Güzel düşünüyorum
Güzel söylüyorum
Güzel davranıyorum
Allah’a sığınıyorum
Allah’a sığınıyorum
Allah’a sığınıyorum
Onun dostluğunu kazanmaya çalışıyorum
Sanırım kazanıyorum da
Çünkü canlarım
Allah’ın yardımlarını yanımda görüyorum
Allah
İnsanlığın selametini barışta buyurmuştur
Barış da canlarım
Sadece ve sadece güzellik yaratılarak gelir
Yani canlarım yani
Güzel düşüneceğiz
Güzel söyleyeceğiz
Güzel davranacağız
Bir bakacağız güzel yanı başımızda belirivermiş
Çünkü canlarım
Allah güzeli seven çirkini silendir
Biz de canlarım onun yolunda gideceğiz
Güzeli seveceğiz çirkini sileceğiz
Düşünsenize canlarım
Güzellik yaratan toplumda yaşamak
Ne kadar da güzel olur
Acıya katlanma kolay olur
Hırsı arzuyu frenleme çok daha kolay olur
Biraz daha zaman geçince canlarım
Hırs ve arzu sıfırlanır insanların tümünde
Ülke Nirvana yuvası olur çıkar
Her şey herkesin hiçbir şey de hiçbir kimsenin oluverir
Toplumsal varsıllık ayağa kalkar
Şu dilencilik kayboluverir bir anda

Gelin canlarım gelin
Güzel düşünelim
Güzel söyleyelim
Güzel davranalım
Güzelle buluşanlar olalım


Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..