Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
Magazin
 

Güzeli çirkinleştirmek

Güzeli çirkinleştirmek
 

www.milliyet.com.tr resimlerinden


Aylardır anlatılan, merak unsuru haline getirilen ve sahte tasarımcıların bile ortaya çıkmasına sebebiyet veren Hadise'nin Eurovision kıyafetini dün hep birlikte gördük. Gördük de görmez olaydım diyorum resmen. TRT'de giydiği kıyafet (kot ve yarım body) bu kıyafetten bin kat iyidi bana kalırsa. Bir kıyafet nasıl bu kadar kötü olabilir ve nasıl bu kızın vücuduna yakışmayacak şekilde tasarlanır anlayamıyorum. Kızın bacaklarını, göbeğini, kollarını çirkinleştirdi resmen. O narin ve cici kadın gitti, yerine dolgun, ordan burdan etleri taşan bir kadın geldi.

Bu muydu yani?

Bilmiyorum beğenenler vardır belki ama ben beğenmedim.

Ayrıca prova videosunu da izledim, ses kalitesi kötü olabilir tabii ki de, ancak şarkıdan aynı tadı alamadım. Birşeyler fazlaydı sanki. Kulağı tırmalayan, rahatsız eden bir şeyler vardı.

Bu kadar güzel bir kadını ve bu kadar güzel bir şarkıyı mahvetmemiş olmayı dileyerek bu akşam yarı finali izleyeceğim.

Son olarak şunu da belirtmek isterim: aylardır bizler de dahil olmak üzere, herkes bu kızdan büyük beklentiler içerisine girdi. Birincilik baskısı çok fazla yapıldı ve eğer birinci olamazsa (ki bu yarışmalarda politik faktör önemlidir) Hadise'nin bunalıma girmemesi için yine bizlere iş düşüyor. Madem birinciliğe laik gördük, birinci olamasa da ona olan sevgimizi devam ettirmeliyiz diye düşünüyorum. Böyle bir şey yaşanırsa onu tek başına bırakmamalıyız. Ha bunu yaparsak, onu yermeye başlayıp "zaten belliydi canım, medya abarttı" dersek, işte o zaman ayıp etmiş oluruz.

Bol şans Hadise!
Kırımızı dansöz kıyafetine rağmen bol şans

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 1189 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..