Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Güzelim

Ben sevdanın yollarında hep avare dolaşırken,

Sen uzaktan çok güzel gülümsedin be güzelim.

Ben sevdanın mahzeninde aşkın ile savaşırken,

Büyük aşkı yine sende bulmuşum ben be güzelim.

Savaşlara göğüs gerdim, artık barıştayım derken,

Senin zülfün bir ok olmuş deler bağrımı güzelim.

Ben seni yüce Mevla’dan her duada dilenirken,

Sen karşıma geçiverdin, aynam olmuşsun güzelim.

Âşık olmak bana gelmez, ben uzak olayım derken,

Aşkında kendimi buldum, yaktın beni be güzelim.

Yalnızlık boyun borcu ömrüm böyle tükenirken,

Ömrüme ömür katarak şad ettin beni güzelim.

Ben sevdanın yollarında emekleyip sürünürken,

Güneşinle buhar oldum, uçurdun beni güzelim.

Aşkın ateşi çok sıcak, dayanılmaz yandım derken,

Cehenneme attın beni, yaktın beni be güzelim.

Bir bakıştan bir şey olmaz, Bakıp bırakırım derken,

Bakışınla habis ettin, esir ettin be güzelim.

Yanan ateş elbet söner, unutur giderim derken,

Kendimi sende unuttum, yok ettin beni güzelim.

 
Toplam blog
: 9
: 570
Kayıt tarihi
: 27.01.10
 
 

Trabzon Akçaabat ilçesinde öğretmen olarak çalışmaktayım. Evliyim. İkisi kız biri erkek olmak üze..