Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '17

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Güzelliğini Koruyamamak da Boşanma Sebepleri Arasına Girmeli

Güzelliğini Koruyamamak da Boşanma Sebepleri Arasına Girmeli
 

Ben seni böyle aldım(böyle vardım) kendine bakmadın böyle oldun; e şimdi ne bu! Genelde bu duruma “Ben seni her halinle sevdim” diyerek kabullenme, ilgi göstermeme ya da başkalarına bakma şekillerinde tepki veriliyor ama bunlar yanlış tabi.

Ne demek “Ben seni her halinle severim”  Ben seni beğenip aldım(vardım) ama şimdi öyle değilsin. Yaşlandım hastalandım gibi sebeplerin de yok; kendine bakmadın.

Seni beğenmeyip ilgi göstermeyim ya da başkalarına gideyim ister misin? Ömrüm seninle geçecek ve sen “Ben buyum” diyorsun…

Gelinlik (damatlık) halinle şu durumunu karşılaştır; şişmanlık, içki, sigara kendini yok ettin!

“İyi günde kötü günde…” Bu, bu değil ama… Boşanma nedenlerine bakıyoruz, bu durum da pekâlâ boşanma nedeni olabilir. Benim evlendiğim kadın(adam) bu değil…

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..