Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Güzelsin besbelli

Güzelsin besbelli
 

Amenna güzelsin, anladık
Zaten güzelliğin bar bar bağırıyor
İki mahalle öteden,
Gençleri çağırıyor…
Bir de sen kafamızı patlatma
Gözlerimiz kör değil görüyor, şükür
Peki, omzundaki o şala ne buyurmalı… 

Hadi hadi yemeğe kıyısından banmalı
Gizli gizli kaldırıp göz ucuyla bakmalı
Yani olmazsa olmaz, güzel frikik vermeli
Yoksa tadı kalmaz bu sofranın
En iyisi erkenden terk etmeli… 

Hey yani güzelsin diye ne yapalım
Tavşana tazı , tazıya tavşan mı diyelim
Çarşılarda zaten hep gezip duruyorsun
Bana ne, bana ne soruyorsun
Söyledik ya , güzelsin; altına bir de damga
Hala olamadın mı ikna; inansana
Baksana adamların suratına
Seni görünce resmen aptallaşıyorlar,
Bir de üstelik
Feleğini şaşıyorlar.. 

Şöyle durup bir bakınıyorlar
Sonra kafalar yere düşüyor
Diller peltekleşiyor, eller karışıyor,
Resmen embesillik halleri
Bana bir şeyler olmuyor, desem de
Herkes yerlerde yeksan,
Ben sinirimden iki büklüm… 

Ne olur, biraz az allık sür,
Gözünü kaşını az boya
Saçlarını öyle dağıtma
Dudaklarındaki o kıpkırmızı ruj
İnsanı on kilometreden çağırıyor
Gelin beni sevin, diye bağırıyor
Ama sevmesi uzun sürer, anlatması da
Seni böyle uzaktan sevmesi bile zor
En iyisi bu diyarı terk edip gitmeli
Böyle rezillik çekilmez
Bu işkembe mercimeksiz yenmez… 

Hey sen ne diyorsun be!
Bu mahallenin delikanlısı biziz
İster alırız, ister sürteriz
Kimse bizi zorlayamaz
Kimse bizden hak soramaz
Onun için , hak mak arama
Kimseyi de araya sokma
Tedbirli ol hacamatı yeme
“Bana kimse karışamaz..” deme
Bal gibi karışırız, bu yürek bizim… 

Seni kimseye bırakmam,
Ey onbeşlik yarim
Anladın mı? 

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..