Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

H. Gülcan Köprülü Yazdı

YADA TAŞI

H. Gülcan Köprülü yazdı.

 

Arkadaşları Mira ve Teo ile birlikte çıkacakları yolculuğa dahil olan ‘Yadacı’ Eddy bu yolun sürpriziydi. Peru Atacama Çölü’nden, Didim Apollon Tapınağı’na uzanan serüven Alena’ya hayatının aşkını buldururken varoluşun gerçeklerini kavramasına da yardımcı oldu.

Araştırmacı yazar H. Gülcan Köprülü’nün yazdığı YADA TAŞI kitabından kısacık bir anlatıyı paylaşırken aklıma neler neler geldi. Evet Yada Taşı Türk Mitolojisi’nin önemli motiflerinden biri. Ve onunla ilgili neler neler anlatılır? Nitekim H. Gülcan Köprülü anlatmış zaten.

Bence okumalısınız.

O kadar özel bir konuyu dillendirmiş ki, hayranlıkla takip ettim.

Hani denilir ya ‘bana iyi geldi.’ İnanın bu kitapta bana iyi geldi.

Bence merak edeceğiniz birçok sorunun cevabını bulacaksınız.

Sürükleyici bir üslupla yazdığından sıkılmıyorsunuz tam tersi heyecanlanarak takip ediyorsunuz.

Bilmek yetmiyor, anlatmak gerek,

Anlatmaz bitmiyor, yazmak gerek,

Yazmak yetmiyor, uykusuz geceler gerek, araştırmalar, çok okumalar, bir odaya kapanmak, okumak okumak gerek.

Neden?

Yazarlık budur da ondan.

Yazar anlatmak istediklerini tuşlara döker tek isteği vardır okunsun, bilinsin.

Türk Mitolojisi’nin çok önemlerine dokunmuş yazar ve demiş ki;

“İnsanların önüne tabelalar çıkar takip etmesi gereken…

Tabelada durup nefeslenmek ve gösterdiği yöne gitmektir bazen doğru olan…

Yüreğine sağlık yazarımızın, ne kadar doğru söylemiş. Ve ilave etmiş,

“Takip edin, YADA TAŞI’yla buluşun.”

Ben buluştum, darısı tüm okurların başına…

 

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....