Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

AYFER AYTAÇ GAZETECİ YAZAR

http://blog.milliyet.com.tr/ayferaytac

23 Mart '16

 
Kategori
Hukuk
 

Hâk taraflı, para tarafsız avukat arıyorum

Hâk taraflı, para tarafsız avukat arıyorum
 

Mevla’m görelim neyler, neylerse güzel eyler...


Bugün mülk Allah’ındır demedikçe, yarın adalet Allah’ındır görmedikçe, halkın hukuku tesis edilemez. Halkın hukuku hakkın hukukudur.

14 yılda bürokraside bir arpa boyu yol kat edildi. Nihayet sesimi hukuka duyurdum, şayet bir oyalama, değilse ve hakka riayet edilirse, çok haksızlıklarını bildiğim Isparta belediyesi tarafından sindirilmek üzere, üzerime sıçratılan çamurdan arınmış olacağım. Fotoğraf olarak gönderebildiğim mahkeme kararına şimdilik bir yorum katmıyorum. Lakin hakkımı gözetecek Allah kulu bir avukattan haklarıma yönelik doğru bilgi edinmek istiyorum. Mevla’m görelim neyler, neylerse güzel eyler...

Ben Isparta Belediyesinde Basın Müşavirliği yapmış, emekli bir gazeteciyim. Belediye ve başkanlar hakkında pek çok bilgi birikimine sahibim. Bazı başkanların yanlışlarına perde olmadığım için bundan 14 yıl öncesi mülkiyeti kendime ait müstakil evime yüklü bir su faturası gönderilmişti. Su saatimi görmeden insan eliyle yazılmış (O gün için 48 milyar) liralık düzmece faturayı gerekçesiyle evimin suyunu kesmişler ve saatimi kontrol için götürüp kayıp etmişlerdi. O günden sonra bu iftiradan arınmak için hukuk mücadelesi başlattım. İlgili bakanlığa valiye, savcıya bütün belge ve bilgileri yolladım. İçişleri Bakanlığına suç duyurusunda bulundum. Netice hep “Başkanlar hakkında soruşturma izni verilmemesine denilerek” benim vatandaşlık haklarım zaman aşımına uğratılmaya çalışıldı. Makam gücü karşısında bireysel gücüm yetersiz kalıyordu. Şehrimin avukatları da para gücüm bulunmadığından beni baştan savıyorlardı. Belediye borcum olduğunu söylüyordu, ama bunu zabıtalarını üzerime salıp tahsile çalışıyordu. En sonunda yandaşı bir müteahhidi dünyadaki tek mal varlığım olan 35 senelik birikimimle edindiğim evimi üç kuruşa elimden adeta gasp etti. Belediyenin neredeyse her gün üzerime saldığı zabıtaların verdiği rahatsızlıklardan ötürü bıkıp evimi müteahhide kaptırdım. Sonrasında bir mahkeme kararı geldi elime, evim elimden gittikten sonra bu kararda deniliyor ki belediye başkanları hakkında soruşturma yapılabilir, karara şikâyetçi olunan taraf on gün içinde itiraz edebilir.  

Benim bu karardan anladığım bizim belediye başkanları içişleri bakanlığının korumasındaydılar, haklarında soruşturma yapılmasına müsaade verilmiyordu. Onlarda arkalıklarından yüz bulmuşlar, astarı arşın hesabı yapmaksızın yükleniyorlardı. Hâk ve halkça emanet edilmiş makamları kendi mülkleri belleyip, hudutları dâhilinde kendi rüzgârlarını estiriyorlardı. Hızlarına gerilmek isteyeni acımasızca savuruyorlardı. Elime ulaşan karar bir savuşturma değilse, bundan böyle başkanlarda soruşturulabilecekler.  AyferAYTAC.COM

 
Toplam blog
: 622
: 205
Kayıt tarihi
: 08.12.14
 
 

Gazeteci-yazar ..