Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Hâlâ yaşıyor mucizeler

Hâlâ yaşıyor mucizeler
 

POSOF'UM / MEMLEKETİM


Gittin!..

En mahzun halini giyinmiştin giderken

Muhacir bakışların ok gibi saplanmıştı yüreğime

Dur diyemedim!

Aklımın gözü üzerindeydi

Ve ağırlığın kadar yalnızdım

Ama yapacak bir şey yoktu

Kalbe dokunmak zordu...

 

Suskunluğun öyle büyümüş,

Zaman öylesine siyaha bürünmüştü ki

Gönülden geçenler bile

Korkmuştu dile düşmekten...

 

Geride gölgen ve ben kalmıştı

Oturttum onu yalnızlığımın yanına

Uğraştım uğraştım

Ve sonunda ezberlettim

Kavuşmanın imkansızlığını!..

 

Bugüne kadar da

Bir ses çıkmadı zaten vuslattan!..

Bir değişliklik olursa hayattan

Diyeceğim odur ki;

Hâlâ yaşıyor,

Hâlâ nefes alıp-veriyor mucizeler!..

 

Rukiye Çelik/17 Kasım 2015

Ankara

 
Toplam blog
: 145
: 243
Kayıt tarihi
: 26.12.08
 
 

Köy Enstitüsü mezunu bir öğretmenin kızı olarak 10 Kasım 1953 yılında Posof'un ücra bir köyünde a..