Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Hâl/kâl

Hâl/kâl
 

"...sonunda herkes yalnız kalır."
Meşa Selimoviç


I/

Vet tûr
 
ziyan içindeyim
dahi -sin
hatta -yiz
 
ah Amur
rüyalarıma giren kadını al benden
vakt-i dem şimdi
 
mor yağmurların vâveylâsı süzülüyor pencereden 
bir türkmen kızının kara gözlerinde düşüyorsun aklıma
sokak başlarını tutmuş Tâlût’un ordusu
zaman kanıyor
ve ben seni düşlüyorum kadın
anlıyor musun
 
üç vakte kadar demişti
allı ketum çingene
kuytularda boynu vurulası üçlerden ne kumarlar oynadım 
ne saltanatlar kurdum
 
şu ara
şuarâ yasta
şuarâda şekvâ
 
 
 
 
 
II/
 
Vel asr
 
Ali’nin Ayşe’sini aradım satır aralarında
sonra şiirler savurdum meçhule 
beyaz mintan giydim bu sebepten
 
bir hayal musallat oldu
mâsumâne bakışları tıpkı sen 
görünce heyecanlandım biliyor musun
unutamamışlık buğusu sardı ciğerlerimi
 
tesâdüfle tevâfukun farkını idrak edememiş bedbaht gibiyim
metroda suskun düşler kuruyor
lanetli gülücükler dağıtıyorum
insanlar inanıyor bu saçmalığa
 
bir siyâhînin özgürlük ümidiydi gözlerin
g/özledim uzunca bir vakit seni
b/akmak gözlerine ölümdü
ve ben bu b/ölümde yittim
anlıyor musun
 
bir halttan anladığın yok
osiria güllerime mâtem düştü
 
ilâhî bir tokat aşkediliyor yüzüme
kendime geliyorum
 
ahlarını bana bırak
kebîrelerini de
seni ve asil güzelliğine katık gururunu A’raf’ta bekliyor olucam
 
meyyit
 
 
...
 
 
 
? / 
on-onbir/ 
ikibinoniki/
kiev
 
Toplam blog
: 14
: 176
Kayıt tarihi
: 16.04.11
 
 

Rusça-İngilizce Dil ve Edebiyatı öğrencisiyim. ..