Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '20

 
Kategori
Şiir
 

HÂSBİHÂL

 
 
Af,
Fayda,
Âzim,
Başarı.
 
Tanrı ile buluştum, bugün.
 
Çâresiz kaldım,
geldim, kapına. 
Başarılı olmak istiyorum,
ne yapsam, olmuyor. 
Lütfen,
yardım et, 
bu âciz kuluna.
 
Hoş geldin, 
öncelikle,
dileğin olduğunda değil, 
beklerim,
her bir zaman.
 
Mahçup oldum, şimdi.
Söz,
daha sık uğrayacağım,
bundan sonra.
 
Bireysel istekler ile 
evrensel faydalar çatışır ise,
evrensel olan gerçekleşir,
unutma.
 
uyumlu olmalıdır,
talepler,
evrensel fayda ile.
 
Şöyle ki;
 
gece gündüz,
gündüz de gece olsun,
öyle arzu ettim.
 
Cık,
olmaz.
 
Kahrolsun,
tüm kötülükler,
kalmasın,
tek, bir tane.
 
Cık,
olmaz.
 
Anlaştıksa, bu konuda,
dile bakalım,
ne dilersen.
 
Başarıdır temennim,
çünkü,
faydalı olmayı murat ederim,
her bir cana.
 
Tamam,
şimdi oldu.
 
Bakalım, kitabımıza,
hangi öğreti ikrâm ediyor,
yetilerini,
başarıdan yana,
cömertçe.
 
Eşsiz güzelliğiyle,
Gülümsüyor,
Fetih Suresi.
 
Fayda olmalıdır,
başarının amacı.
 
af etmeli kişi,
barışmalı,
fethetmeli gönülleri,
olmak için,
faydalı.
 
Çalışmalı üstelik,
yılmadan,
Âzim ile.
 
hadi,
kalın,
âFî'Yetle..
 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..