Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '06

 
Kategori
Yılbaşı
 

Hâyallerimdeki sen...

Hâyallerimdeki sen...
 

Sene 2005. Hani pek çok kişinin bildiği, inanmak istediği ya da bazılarına saçma geldiği için inanmadığı bir söylenti vardır.

“Yeni yıla ne yaparak girersen, bütün yılı öyle geçirirsin.”

Doğruluğu ya da yanlışlığı kişiye bağlı. Bazılarına mutluluk verirken,bazılarına bir şey ifade etmez değil mi bu düşünce?

Artık çok az bir zaman kalmıştı 2006’ya girmemize. Ben daha elimde ne tutacağıma ya da ne yapacağıma karar vermemiştim.

Karşılıksız sevdiğim kişiyi düşünüyordum o zamanda bile. Bütün yıl onu beni sevmesini sağlayacak bir sihir arıyordum. Ne yaparsam, elimde ne tutarsam bu sihir gerçekleşirdi? Saate bakıyorum o sırada. Saniyeler kalmış. Birden telefonum çalıyor. Açtığımda bir ses ”yeni yıla seninle girmek istedim” diyor ve devam ediyor ” hani derler ya yeni yıla ne yaparak girersen, bütün yıl aynı şeyi yaparsın diye. Bende bütün yıl hatta ömür boyunca seninle olmak istedim. Şimdi yanında olmak isterdim ama bu çok zor. Sesinle olmakta bana yetiyor”

Bu sesi tanıyorum. Bu ses benim hâyal sandığım kişiden başkasına ait değil. Cevap veremiyorum. Sadece sessizlik….

Biraz zaman geçtikten sonra adı ağzımdan heceleyerek çıkıyor. Ama kelimeler yok oluyor gene. Sanki konuşmayı bilmiyomuşum gibi hissediyorum kendimi. Ama karşımdakinin bana söylediklerini dinlemek daha güzel.

Sonra, bu gece bu kadar mutluluk yeter diyebildiğimi hatırlıyorum. Yarın sabah görüşürüz deyip kapatıyorum telefonu.

Gözümü açtığımda evet artık 2006 yılındaydım. Uyanmamla mutlulukta bitmişti. Geride ise sadece güzel bir rüya ve tebessüm kalmıştı…

Herkesin yeni yıla mutlulukla girmesi dileğiyle…

 
Toplam blog
: 31
: 2812
Kayıt tarihi
: 11.06.06
 
 

Bilgisayar Mühendisi arakibul.com site yöneticisi ..