Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '16

 
Kategori
Şiir
 

Ha gayret

Bu aşk buraya kadar, haydi yüreğim gayret.
 
Azat etti gönlünden, o yâr beni nihayet.
 
Aşk ateşi yakarmış, beni yakmadı hayret!
 
Yüreğim ateşlerde, üşüyorum yıllardır.
 
 
 
Aşk dediğin insanda, burcu burcu kokmalı.
 
Yürekteki o ateş, tüm dünyayı yakmalı.
 
Sevenler sevdiğine, sevgi ile bakmalı.
 
Böyle bir bilinmezde, yaşıyorum yıllardır.
 
 
 
Boz bulanık akarım, gönlümün deryasında,
 
El ayak tutmaz oldu, zalimin sevdasında.
 
Talan oldum şaşarım, ihanet furyasında.
 
Son çare mi ecel ‘e, koşuyorum yıllardır.
 
 
 
Boş verdim kaderime, yapayalnız yaşarım,
 
Nere çeksem çaresiz, senden yana koşarım.
 
Gözlerinden dökülüp, yüreğine düşerim.
 
Senden ayrı dağları, aşıyorum yıllardır.
 
 
 
Yaşanmıyor ayrılık, her günüm dünden beter.
 
Aşk insanı güldürmez, ondadır elem keder.
 
Sorma bu yolun sonu, bilmem ki nere gider.
 
Bende kendi halime, şaşıyorum yıllardır!
 
 
 
 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..