Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '12

 
Kategori
Kitap
Okunma Sayısı
339
 

Ha ha hayyy dinleyin dostlar; Bende de artık bir ''Hiç'' var

Ha ha hayyy dinleyin dostlar; Bende de artık bir ''Hiç'' var
 

Ha ha hayyy… Okusun okumayanlar; Dost meclisinde konuşulsun, yazılanlar…

Mahcubiyet perdesini yırtıp da attım sonunda… Alllaaam yaaaa…(Kopya çekmek diye buna derler;)))

Bu ne zor işmiş. Koca İzmir’de aradığını bulamamak. Talan etmediğim kitapçı kalmadı...

-Ben ‘’Hiç’’ arıyorum…

-Hanımefendi hiç zaten hiçtir! Hiç aranır mı?

- Kardeşim, burası kitapçı değil mi?'' Hiç'' adında bir kitap arıyorum. Yazarı Emine Supçin.

-Ne Çin, ne Çin?

-Cincin kardeşim cincin. Söyleyeceğim şimdi ne Çin! Emine Supçin, Emine Supçin… Bir daha tekrar edeyim mi?

-Az bekleyin, bilgisayara bakalım…

-Bekleyelim bakalım!

-Kayıtlarımıza baktık! Maalesef biz de kalmamış.

-Eeeee

-Valla Denizli şubemizde 25 adet görünüyor ama İzmir’deki şubelerimizde yok maalesef.

-Ne zaman gelir?

-Bilemem!

Vay ki ne vayyyy. Soluğu aldım Kuşadası’ndaki kitapçılarda. Yok, yok orada da yok. ‘’Hıııı ben şimdi can arkadaşımın kitabını bulamazsam. İnanın ki face de bilem, yorum neyim yapmam!’ Yapamam arkadaş yapamam! Utanırım…’’

Neyse, dün rastgele bir kitapçıya girdim. Hani komacan komacan kitapçılarda yok ya belki? Bir ihtimal daha varrrrr, diye diye. Aradılar, taradılar… Birkaç gün önce gelmiş de kalmamış… ‘’İyi bakın ne olur!’’ dedim. İyi ki de demişim... Oleyyyyy son bir tane buldular ... Oh... Ne kadar sevindim anlatamam. Sevinçten eteklerimde çalan zilleri toparladım yollardan;)))

Gelelim sadede; bu kadar gevezelik ettikten sonra…

‘’Hiç’’ miş gerçekten. Satırlar su misali akıp gidiyor sayfalarda… Okurken zaman mefhumu falan kalmıyor insanda. Sakın mübalağa ettiğimi sanmayın ha… Hele o anketler var ya… O anketler… Bi zahmet bakın envantere diyor yazarım. Baktım da! Söyleyemem , söyleyemem çünkü çooook..... ;))) Neticesi bana, şahsıma münhasır.

Daha bitmedi! Okuyorum… Amma dayanamadım, sevincimden. Hani kitabı buldum ya… Başucu kitabım yaptım ya. Sizlere anlatmadan, uyku falan girmeyecek gözüme. Kitap klavyenin yanında, benim bir gözüm kitapta, bir gözüm bilgisayarın tuşlarında…

 

‘’Bütün tohumlar, kendi boyutlarının üç katı derine ekilirler. Tıpkı dileğinizi, yüreğinizin üç kat derininden yinelemeniz gerektiği gibi…

Adı, dilek tohumu.

Aşk diliyorsanız, aşk,

Huzur diliyorsanız, huzur,

Başarı diliyorsanız, başarı,

Mutluluk diliyorsanız, mutluluk!

Tohumlar toprağa, dilekleriniz evrenin kulağına erişsin…

Hayat vermenin kutsallığı, dileğinize can versin…’’

 

Okudukça, dönüp bir kez daha okuyacağınız bir kitap…

Ben tohumları ektim. Hem de dileklerimle. Dileğim ne diye sormayın. Söylemem! Sırdır sır...Sır verilir mi?  Alllam yaaaa… Merak eden, kendi de diler, eker… Sonucunu bekler. Evrene ne gönderirsen, geriye ‘’O’’döner… Bunu bilemeyecek ne var?

Sevgi ve saygılar…

 

Ayşen Arslangiray Kura

Bilinmez bir diyarda…

 

Blog yazanının, Yazar’a notu; Can arkadaşım, ben bu dünyada bir HİÇ olmaya razıyım. Razıyım da başarabilir miyim? Meçhul! Emeklerine sağlık, kaleminin avazı hiç bitmesin. Yeni kitaplarında buluşmak dileğindeyim. Geç oldu ama tertemiz…

 

 

 

Emine Supçin bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Çok merak ediyor çok okumak istiyorum. Hala almadım ve utanıyorum. En güzeli internetten sipariş hemde hemen şimdi. Yoksa alamayacağım.

Ahmet KARAKAYAN 
 10.09.2012 11:51
Cevap :
Zaten İzmir'de bulabilmek hayli müşkül, Ahmet Bey... Eeeh ben de internet özürlüsü olduğumdan, bu güne kadar edinememiştim amma sonunda buldum ve sayfalarının arasında kaybolmuş durumdayım;))) Çok mükemmel çok...Darısı başınıza sayın üstadım... Sizin kitaplarınızı da aramak ve bulup okumak nasip olur, dilerim. Sevgi ve saygılarımla...  10.09.2012 15:39
 

Ben alalı çok oluyor. Kolayca da buldum ama okuyacak vakit bulamıyorum:( Antalya şubemde 1-2 gün varmış, gidip okuyacağım:) Emine arkadaşımızın varlığı çok değerli. Sevgiler.

Ata Kemal Şahin 
 08.09.2012 7:18
Cevap :
İnanın ki Ata Kemal Bey, buluncaya değin akla karayı seçtim.Şimdi de sayfaların arasında kaybolmakla meşgulüm. Çok güzel bir anlatımla, hayata dair öyle anlamlı noktalar vurgulanmış ki... Her gün yaptığımız belki de yaparken çoğu kez farkına varamadığımız davranışları yani bizi bize anlatmış sevgili yazarım. Dost selamlarımı ve saygılar sunuyorum.  08.09.2012 12:12
 

Ah arkadaşım neyse sonunda bulmuşsunuz. Ben de internet aracılığıyla edinmiştim bu güzel kitabı. Hiç olabilme arzunuz benim de arzumdur ama o yetkinliğe ulaşabilmeyi başarabilir miyiz acaba. Kendi adıma çok zor olduğunu düşünüyorum. Umarım başarabilirim. Umutlarımız tükenmesin...Selamlar, mutlu kalın...

Ayşegül HAYVAR 
 06.09.2012 11:43
Cevap :
Ayşegül'cüğüm hoş geldin arkadaşım. Kitabı buldum bulmasına da geç de olsa, ayrılamıyorum satırlardan, sayfalarından... İnan kayboldum içerisinde. Yazmak eylemi bir kabiliyet. Öyle güzel işlenmiş ki anlatılmak istenilen her olgu. Yazarımın emeğine ve gönlüne sağlık.Cevabım biraz gecikti. Özür diliyorum. Bu aralar çok önemli projeler içerisinde yaşamaktayım.Ancak fırsat buldum. Affola canım. Sevgilerimle. Her günümüz huzur ışısın.  07.09.2012 9:25
 

Ayyy... Ayşen Hanım'cım.... Ayyyy... (Ağzımdan mütemadiyen çıkan tek ses şu an...) Ayyyy... Gözlerim doldu... Az sakinleyeyim, bir daha okuyacağım, bir daha, bir daha... Normal sözcük dizimlerini anımsar anımsamaz da... Bir yorum daha yazacağım... Belki iki olur... Belki üç.. Ne bileyim :) Ayyyy....

Emine Supçin 
 06.09.2012 11:20
Cevap :
Canımsın benim, can arkadaşım. Portakal çiçeklerinin buram buram kokusu sardı şu an ortalığı;)) Duygulandım mı ne? Sevgilerimle, daha nice nice kitaplarda kaybolmak dileklerimle...   06.09.2012 13:19
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 531
Toplam yorum
: 2839
Toplam mesaj
: 43
Ort. okunma sayısı
: 1287
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster