Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '18

 
Kategori
Haber
 

Haber Radyoları

Haber Radyoları
 

Salih Arıkan


Haberler daha çok yönlendirme amaçlı algı operasyonları. Ne diyor günlük siyasi gazete. TRT bir ara haber radyosu açmıştı. Daha sonra kapattı. Şu an ülkemizde haber radyoculuğu ve televizyonculuğu yapan epey kuruluş var. Bu da güzel farklı seçeneklerin olması bizi mutlu eder.

TRT yine bir haber TV'si ve radyosu açmıştı. Bu da güzel son yıllarda propaganda faaliyetleri hızlandı. Dışarıdan ve içeriden ülkemizi çökertme faaliyetleri hızla devam ediyor.

Uzanıp radyo dinlemeyi severim. Akşam gelmişsin yemeğini yemişsin. Şöylece uzanıp radyomu açıyorum. Kulaklığımdan şarkılar ve haberler dinlerim bazen radyo TRT radyo haberin İzmir'de bir vericisi vardı. Bazen haber dinlerdim.

Dün şöyle bir şeye rastladım. TRT radyo haberin yerinde Türkiyenin sesi radyosu var. Yahu Türkçe yayın yapanı olsa anlarım. Yabancı olan dış yayın servisinin yayınını vermişler. Çok üzüldüm. Ben TRT'nin daha çok propaganda özelikle yerli ve milli yayınlarını artırması gerekirken böyle bir yol tutturması üzücü.

Ne olmalı. Haber radyo ve TV'leri. Sadece dini yayın yapan TRT diyanet radyo akraba toplulukların şarkılarını ve kültürlerini anlatan bir radyo Türk Edebiyatından seçkin örnekler okunan bir radyo. Açık öğretimle ilgili ilköğretim lise ve açık öğretim fakültesi derslerinin anlatıldığı radyo bunlarla ilgili internet yayını ve mobil uygulamalar olmalı. Şöyle açacaksın radyoyu seni kadri ye latif ovanın türküleri karşılayacak. Yâda Gagavuz türküleri meri kız yalabık çoban kültürümüzün gelecek yarınlara taşınmasında herkes çaba göstermeli. Böyle giderse Türklükte islamda bu topraklardan silinir gider.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..