Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Habercileri haber yapalım bakalım:)

Habercileri haber yapalım bakalım:)
 

 1 Ocak 2012 yani yılın ilk günü açtım Hürriyetin Pazar ekini bir de ne göreyim; Ayşe Arman yere uzanmış üzerinde belinden omuzuna kadar et serilmiş ve bir kasapda elinde satırı ve bıçağı ile eti kesiyor gibi poz vermiş:)  sanırım iki sayfa böyle etli şekilde pozlarla ünlü  bir kasap tanıtılmaya çalışılmış.

Geçtim başka sayfalara Enis Berberoğlu, Ahmet Hakan, Ertuğrul Özkök üzerlerine bilgisayar Mause, klavyesi asmış, yüzlerinde alaycı pozlar sözüm ona insanların kendileri ile ilgili değerlendirmelerini konu alan Sözlük temalı yazıyı figürize ediyorlar.:) resimlerin altında ünlülerin kendileri ile ilgili değerlendirmeleri. 

Tamam bu denli ünlü gazeteci olunca haberinin okuyucuya komik göründüğüne kim bakar da, 1 Ocak 2012 tarihli Hürriyet Pazar eki benim baktığım pencereden gerçekten komikti:)  

Tanrım! dedim Mayaların anlatmaya çalıştığı an geldi mi çünkü "Gazeteciler çıldırmış olmalı" gibi bir görüntü vardı:) tabii böyle ünlü gazetecililerin ülkenin bu denli problemleri varken üzerlerine böyle et, mause, Klavye asıp haber yapmaya çalışmaları yeni bir moda yaratmaya çalışmalarından da kaynaklanıyor da olabilir, bakarsınız madacılar bu görüntülerden esinlenip kenarında et, mause, klavye kabatılı figürler asılı giysiler bile yapabilirler. Güzel olur mu? Bence güzel olur:)) 

 
Toplam blog
: 251
: 916
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

İ.Ü Edebiyat Fak. Coğrafya bölümü mezunuyum. Lise, üniversite ve  öğretmenliğim boyunca yaşamı şi..