Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Haberiniz olsun

Haberiniz olsun
 

Yaz geldi, yakın da okullar tatile giriyor.

Bizim aile de bugünler de bir heyecan fırtınası var. Yazlık için kılık kıyafetler ayarlanıyor orada giyilecek yazlık giysiler bavula yerleştiriliyor. Çünkü benim büyük kız Defne tatil ister. Haklı da bu sene yedinci sınıfa geçiyor. Her sene alıştı. Babaannesi ve dedesi şu an Didim’de ki Mavi şehir tatil beldesinde yaz-kış orada ikamet ediyorlar.

Planlar yapıldı. Ve ailecek tatile çıkıyoruz. Hem de iki ay boyunca.

Kusura bakmayın üzgünüm. Allah'ın izniyle önümüzde ki hafta perşembe günü 21 Haziran’da Mavi şehir'de olacağız. Bu iki ay için de maalesef klavyem den uzak kalacağım. Fikirlerimi, düşüncelerimi bilgisayarımın Microsoft Word’una yazamayacağım, dolayısıyla sizde okuyasınız diye MB’a yazılarımı gönderemeyeceğim. Yazılarım yayınlansın diye. Üzgünüm.

İki ay boyunca yokum!

Bu iki ay boyunca ne mi yapacağım?

1-İlk önce basımı dinleyeceğim.

2-Babamla bol bol tavla oynayacağım.

3-Gazete ve kitap okuyacağım. Güncel olayları alınan gazeteden kupür olarak kesip önemli olanları not edeceğim. Buraya geldiğim zaman elimde döküm olsun diye.

4-Fırsat buldukça internet cafeye gidip sizin yazılarınızı okumaya çalışacağım.

5-Yakma aletlerimi ve tahtalarımı oraya götürüp yakma resim yapacağım. Satabilirsem eserlerimi satacağım.

6-Bunlardan sonra artık beni rahat bırakın, birazda ailemle denize gireyim.

Ben tatile gidiyorum. Şimdiden haberiniz olsun.

Not: 19 Haziran’a kadar yazılarıma devam ediyorum, bilgilerinize.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..